Runar-CSi Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 Hvordan er egentlig de reglene for felger? Man kan ha 2" mer enn org. i vognkortet? På denne golfen hadde vi 17" hjul... og orginalt var det jo 13"... blir vel mer enn 2" det så sånn er det nok ikke....det er vel noe med rulleomkrets trur jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 Men jeg tenkte på uten å godkjenne. Trodde det var slik at hvis bilen var registrert med 15" så kunne du bruke 17" lovlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Det er nok ingen regel som sier noe slikt. Handler litt mer om skjønn. Skal ikke så mye til å akseptere at 2" mer og ikke overdreven bredde er "ok". Dekkdim som er godkjent står i vognkortet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 åja, ok Da har jeg fått litt feilinformasjon før. Jeg skulle likt å følt den følelsen av å ikke være redd for noe under en teknisk kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå