d Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 Hei! vurderer å kjøpe e30 325,så lurer jeg litt på hvor mye hester man kan få godkjent på en 325? hvor mye veier en e30? og til slutt.... er det lett å borre/stroke til mer litervolum,og hva er maks sådan?.... takker for alle svar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 Hei! vurderer å kjøpe e30 325,så lurer jeg litt på hvor mye hester man kan få godkjent på en 325? hvor mye veier en e30? og til slutt.... er det lett å borre/stroke til mer litervolum,og hva er maks sådan?....takker for alle svar!!! Tror jeg har lest her tidligere på forumet at bremsene på bilen er godkjente for 220hk, så der har du vel den første begrensningen. Min 325iA veier 1180kg. Det er en del som henter blokka fra 325e og modifiserer den. Dette er en 2,7liter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 Ring biltilsynet å spørr vel! Det er det enkleste, de vet også hva du må gjøre for å få lov å ha 220hk i den. Kan være bremsene er gode nok for alt vi vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå