Gå til innhold

e36 M3 cabriolet prosjekt! FERDIG! SOLGT!

M3cabriolet
 Share

Anbefalte innlegg

2005:

bmwm34yh.jpg

2006:

bmwferdigwz7.jpg

bmwferdig2ft0.jpg

2007:

sdr725aufxm2yc7nn2ai.jpg

r5effd0iwjgpbvks9744.jpg

2009:

pk6ryu9uvj05tnxv4td2.jpg

so993koaff5n8yc8232z.jpg

prosjektstart 2005:

sånn som bilen er nå er den ikke holdbar! derfor har jeg da bestemt meg for å gjøre en god del med den i vinter!

innkjøpt og/eller bestillt til nå:

bredere skjermer

e46 m3 frontlamper chrome

xenon ombyggingssats

skikkelig nasty lexani chrome felger

anti-theft tracking device

stor kjørecomputer

chrome stabstag foran

chrome dørhåndtak

chrome baklukelist

chrome rammer til knapper innvendig

m3-girkule med lys

playstation 2

gps-device (dph7500dvd har ikke innebygget)

gulvmatter med m-logo

chrome grenrør

div neon...

dobbel utblås på begge sider bak

chrome ringer til instrument

og en del annet småtteri, men mer kommer vel!

vurderer å bygge om til klimatronic, men er ikke sikker, da jeg for det første synes det blir dyrt, for det andre er det tungt, og for det tredje stjeler det effekt! vi får se!

her skal det meste enten byttes eller bygges om, front-og bakfanger skal få gjennomgå en ombygging, for å skille seg ut fra mengden, spoileren får stå der på nåde, sideskjørt blir tatt av da det må på nye som passer de brede skjerma, forskjermer med e46 luftgriller skal av, og e36 clear chrome angeleyes lamper med clear blinkers skal av, alt dette ender tilsalgs etterhvert!

når bilen er ferdig skal den stå med svartfargen i bånn, med litt ice pearl blue, i klarlakken, og litt clean chromedekor må vel få finne sin plass tenker jeg! dette skal bli en bil som skal bli lagt merke til ihvertfall!!

noen som har noen synspunkter?bilder og oppdateringer følger selvfølgelig etterhvert som ting gjøres, og bilen ventes klar til første gatebil i 2006!

og autoart: spons på kompressor er hjertlig velkommen! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 425
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

her skal det meste enten byttes eller bygges om, front-og bakfanger skal få gjennomgå en ombygging, for å skille seg ut fra mengden,

Du syns ikke den skiller seg godt nok ut i fra mengden?

dette skal bli en bil som skal bli lagt merke til ihvertfall!!

Du syns ikke den blir lagt merke til nok? Prøv og se deg rundt neste gang du er ute med denne bilen, mange titter nok på den bilen der, men ikke tro det at de snakker om hvor flottog fin den bilen så ut.

noen som har noen synspunkter?

Mine synspunkter skla ikke jeg komme med, men jeg tror du forstår hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her skal det meste enten byttes eller bygges om, front-og bakfanger skal få gjennomgå en ombygging, for å skille seg ut fra mengden,

Du syns ikke den skiller seg godt nok ut i fra mengden?

dette skal bli en bil som skal bli lagt merke til ihvertfall!!

Du syns ikke den blir lagt merke til nok? Prøv og se deg rundt neste gang du er ute med denne bilen, mange titter nok på den bilen der, men ikke tro det at de snakker om hvor flottog fin den bilen så ut.

noen som har noen synspunkter?

Mine synspunkter skla ikke jeg komme med, men jeg tror du forstår hva jeg mener.

Vel...ikke helt nødvending og skrive dette . Han sier selv bilen ikke ser bra ut , og vil gjøre noe med det :wink: Og det er nokk av de som fakktisk synes dette ser rå bra ut . Ikke alle har samme smak som deg. :P

Tror bilen har potensiale til og bli meget bra :wink: og ta av de stupe brettene forran gjør nokk sitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... dolk: du har sterke meninger, men du sier at jeg ikke vil vite dine synspunkter... synes da du fikk fram de ganske klart jeg da... det er tydeligvis mange her som ikke liker at jeg skal gjøre sånn med en original m3, men saken er den at jeg liker å ha en bil som skiller seg ut... ang det som flere sier at det stort sett er 316 som blir bygget sånn, er bare moro, for de som prøver seg får brått en overraskelse! hehehe... når det er sagt synes jeg at m3 utseendet på m3 er veldig pen, men problemet er at det er ENDA fler 316 og 318 osv som har m3 optikken, enn noe annet... jeg vet, for jeg har en 320i cab med m3 optikk selv! :oops:

og jeg ber om fols meninger, og det er fint å få mye respons som jeg har fått, men jeg mener det er feil å bli helt rabiat, når ingen har sett det ferdige resultatet enda.. bilen ser ikke bra ut nå, og det er jeg meget klar over, og at det er mange som mener det samme er jeg klar over! men det eneste som antakelig blir stående er vingen, og den blir på nåde! (den blir borte hvis den ikke passer med breddingene) og ang breddingene er ikke dette no jalla-riegertype breddinger, men meget cleant utseende! vent og se!

jeg håper det er flere som kommer til å like denne bilen når den er ferdig! jeg gleder meg som en unge til å begynne på den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...