Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm... lenge siden det har blitt svart i denne tråden, men for å svare på siste innlegg: ja, nor autolakk sponset litt lakk, Ivar Aasland lakkerte flammene, og bilen vant flere pokaler i 2007. :) kommer mer om denne bilen i løpet av året 2009. hva NSX'en angår så var man litt uheldig en regnvåt natt på e18 høsten 2007 (se bilder) :cry: så ny NSX ble innkjøpt.

hadde 36000km på telleren når den ble kjøpt. (siste bildet.)

x5jhpqbcnty1001x7o49.jpg

ljkcx93gnyd7jvho3hx8.jpg

bsczcie80ok77ub8ott6.jpg

xf5glpzayfeotvfzet33.jpg

1y0xfx9qlt3v3hul33b5.jpg

• Svar 425
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

var på vei til larvik en tur for å besøke dama før hun flytta hit til meg,

klokka var vel rundt 02.00 på natta og det regna noe helt jæv.... når jeg kom ut av en tunnel i holmestrand traff jeg midt i noen dype vannspor og bilen tok en runde rundt og gikk sidelengs i en stor tvillinglyktestolpe. :?

det som imponerer meg mest er at jeg ikke hadde vondt engang, selv om det var sjåførsiden som traff stolpen. lyktestolpen lå utover nordgående felt, og NSX'en stod godt parkert midt i mellom nord- og sørgående.

Den ble vrak ja. politiet kom til stedet og de skal ha applaus for sin håndtering av saken, de tok en rutine -promillesjekk, målte opp litt skrenselengde, og det var det. en av de tok tilogmed av seg regnjakka si for å legge over dør-vinduet så det ikke skulle regne sånn inn i bilen. :applause: redningsbil gjorde jobben sin og var forsiktig med bilen, og forsikringsselskapet var raske til å ordne opp. forholdene tatt i betraktning så gikk alt greit. :)

• 3 months later...
Skrevet
var på vei til larvik en tur for å besøke dama før hun flytta hit til meg,

klokka var vel rundt 02.00 på natta og det regna noe helt jæv.... når jeg kom ut av en tunnel i holmestrand traff jeg midt i noen dype vannspor og bilen tok en runde rundt og gikk sidelengs i en stor tvillinglyktestolpe. :?

det som imponerer meg mest er at jeg ikke hadde vondt engang, selv om det var sjåførsiden som traff stolpen. lyktestolpen lå utover nordgående felt, og NSX'en stod godt parkert midt i mellom nord- og sørgående.

Den ble vrak ja. politiet kom til stedet og de skal ha applaus for sin håndtering av saken, de tok en rutine -promillesjekk, målte opp litt skrenselengde, og det var det. en av de tok tilogmed av seg regnjakka si for å legge over dør-vinduet så det ikke skulle regne sånn inn i bilen. :applause: redningsbil gjorde jobben sin og var forsiktig med bilen, og forsikringsselskapet var raske til å ordne opp. forholdene tatt i betraktning så gikk alt greit. :)

uff... glemmer ikke det synet da bilen din lå vraka i grøfta, lyktestolpen som lå knekt utover veien og du som gikk rundt og plukka deler. var jo go'bilen :( er glad alt gikk bra med deg!!! men vil ikke ha fler sånne beskjeder når du ringer meg... (hei... jeg har kræsja jeg...) *grøss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...