M3cabriolet Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Skrevet Januar 25, 2006 Hvor trakk du ledningene fra PS2'n? Borra hull osv? Mye styr? henta tenningstrøm under dashen, skjerte ut et lite firkanta hull i ene hjørnet i hanskerommet, for å få konsollen lengst mulig inn! er litt mye dill, men det er en kurant jobb! (jeg tok ut hele hanskerommet for å skjære ut hullet og da)
Runar-CSi Skrevet Januar 25, 2006 Skrevet Januar 25, 2006 Hvor kjøpte du omformeren du brukte til ps2`en?
M3cabriolet Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Skrevet Januar 25, 2006 Hvor kjøpte du omformeren du brukte til ps2`en? digishop.no
M3cabriolet Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Skrevet Februar 12, 2006 jess!! da var panser og frontkasse i hus! skal slenge ut bilder i kveld eller i morgen!
John H Skrevet Februar 21, 2006 Skrevet Februar 21, 2006 Det var dårligt med bilder hos deg for tiden
M3cabriolet Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Skrevet Februar 22, 2006 hehe... gjort lite med m3'n siste tiden, har gjort ferdig e30'n først! men nå gyver jeg vel på m3'n igjen så da dukker det opp mer oppdateringer! (var sikker på at jeg hadde lagt ut bilder av panser og sånt, men jeg får prøve å gjøre det på nytt da, har vel skjedd noe underveis!)
lomiss Skrevet Mars 2, 2006 Skrevet Mars 2, 2006 det hørtes bra ut. pass på så den ikke blir for harry styla vis du sjønner+ lykke til
sindre21 Skrevet Mars 3, 2006 Skrevet Mars 3, 2006 går det framover?håper det kommer noen bilder snart gleder meg til og se den ferdig digger denne bilen
M3cabriolet Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Skrevet Mars 3, 2006 heihei!! tatt litt tid detta, jeg har vært i amsterdam denne uka, så det er ikke mye oppdatering som har blitt på m3'n! men det kommer vel i løpet av helga, eller tidlig til uka...
M3cabriolet Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Skrevet Mars 12, 2006 her kommer endelig en oppdatering!! jobber dag og natt på bilen, så jeg har ikke tid til å være på nettet omtrent! hehe... ny front er på, stabstag montert,breddinger nesten ferdig montert, og ny bakende er på plass (og det er to potter, ikke bare jalla rør fra venstre potta!) what do you think?
mEhE Skrevet Mars 12, 2006 Skrevet Mars 12, 2006 å fy pokker denne bilen kommer til å bli rå lekker!!!
Ch88 Skrevet Mars 12, 2006 Skrevet Mars 12, 2006 jeg liker ikke vinga di.. ellers blir nok dette jævlig rått! gleder meg til å se den ferdig! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå