stryn86 Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 helt rått!!! øya mine holdt på å dette ut av hode på meg når eg såg bilen...helt rått korti du skal på treff med den???
patricko Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 Hjeeeeelp!! få av vingen! bikker du 110 så stikker vel bakluka av.. noe rart med hekken også. resten av bilen var tøff. grom med den breddinga
M3cabriolet Skrevet August 6, 2006 Forfatter Skrevet August 6, 2006 helt rått!!! øya mine holdt på å dette ut av hode på meg når eg såg bilen...helt rått korti du skal på treff med den??? hey alexius! fint du likte den! vi har vel ganske lik smak så... skal vel på treff når det er treff tenker jeg! Fin farge,det kan jeg si.. at du ikke liker bilen min regnet jeg med! du har vel sagt meningen din tidligere i denne tråden og! hehe... men fint du likte fargen da! Hjeeeeelp!! få av vingen! bikker du 110 så stikker vel bakluka av.. noe rart med hekken også. resten av bilen var tøff. grom med den breddinga hva er rart med hekken da, bortsett fra vingen? morsomt å høre at du likte resten da iallefall!
Håvard ///M3 Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 Jeg liker breddinga også,det kunne jeg tenkt meg,men da isåfall med de orginale m fangerene.. Ser ut som et strøkent bygg du har fått til.
M3cabriolet Skrevet August 7, 2006 Forfatter Skrevet August 7, 2006 Jeg liker breddinga også,det kunne jeg tenkt meg,men da isåfall med de orginale m fangerene.. Ser ut som et strøkent bygg du har fått til. takk takk! da skulle du kjøpt hele widebodu-kitet til zeemax... fangerne der er ikke så ulike m-fangerne... eller, frontfangern er ikke så ulik!
SanMiguel Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 hmm.. enig med deg at bilen vil se enda mer bredda ut med annen spoiler som ikke er så stor. Men nå har jeg ikke sett den live.he
Gunnar Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 Det var mye tilpasning på Zeemax-kitet altså? Her er bilde med Zeemax-fangerne:
M3cabriolet Skrevet August 7, 2006 Forfatter Skrevet August 7, 2006 bump!har du selt den gamle stylinga elr? jepp, den gamle stylinga er solgt! elmihr her på forumet kjøpte rubbel og bit! hehe... gunnar: ja, mye tilpasning, ihvertfall når du skal ha e46 front i tillegg!
PK Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 Ikke min smak, men er jo ikke bygget for å blidgjøre meg. Syns bilen er tøff nettopp fordi DU syns den er rå. Eneste jeg stusser litt på er at frontfangeren ser bredere ut enn breddinga.
Ole@Automote Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 Dæven ble tøft detta Tror jeg må ta meg en tur og se litt nærmere på denna:-) Liker den breddinga der sykt bra. Er litt i tvil på den vingen Men det er jeg vel ikke aleine om. Det er bare en vinge jeg syns er skikkelig tøff på cab og det er Seidl sin, er vel mere som en liten oppbygging av bakluka men det ser ufattlig bra ut:-) Det er nok mange som kommer til å snu seg etter denne:-)
Turbo-Knut Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 Tøff bil, uten tvil Ville nok hatt mindre eller ingen spoiler bak, og andre baklykter, men ellers var den utrolig flott synes jeg Men ser på bildene at frontfangeren stikker lenger ut, og faktisk lenger bak enn selve hjulbuen, det var ikke helt etter boka, hehe. Og som andre har nevnt her, som regel assorierer man til en 318 eller noe når man ser en såpass styla BMW, rart det derre.. de fleste som styler legger tydeligvis liten vekt på motor, men ikke du, og det er beundringsverdig Godt jobba!
Gunnar Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 Og som andre har nevnt her, som regel assorierer man til en 318 eller noe når man ser en såpass styla BMW, rart det derre.. de fleste som styler legger tydeligvis liten vekt på motor, men ikke du, og det er beundringsverdig Bare synd at de fleste kommer til å tro at det er en emblemtrimma 318i siden M3-merket sitter på feil side!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå