Dr_S Skrevet August 14, 2006 Skrevet August 14, 2006 Slik jeg ser det er en entusiast en som er genuint forelsket i det unike designet til BMW sine ulike modeller. Du kan sammenlikne det med en son er Jaguar eller Porsche entusiast. Han hadde ikke bygd om hele bilen og kastet det opprinnelige utseendet.
M3cabriolet Skrevet August 14, 2006 Forfatter Skrevet August 14, 2006 Slik jeg ser det er en entusiast en som er genuint forelsket i det unike designet til BMW sine ulike modeller. Du kan sammenlikne det med en son er Jaguar eller Porsche entusiast. Han hadde ikke bygd om hele bilen og kastet det opprinnelige utseendet. det har jeg heller ikke gjort!
Dr_S Skrevet August 14, 2006 Skrevet August 14, 2006 VS Med all respekt for din bil, mener du virkelig at du ikke har forandret bilens opprinnelige utseende?
M3cabriolet Skrevet August 14, 2006 Forfatter Skrevet August 14, 2006 hehe... joda, men seriøst, er det noen tvil om at det er en bmw da?
viper Skrevet August 14, 2006 Skrevet August 14, 2006 likte bilen din godt jeg, bortsett ifra vingen og lyktene bak! fet bredding, fin farge og ser ut som om det er gjennomført bra også! gratulerer:)
M3cabriolet Skrevet August 14, 2006 Forfatter Skrevet August 14, 2006 likte bilen din godt jeg, bortsett ifra vingen og lyktene bak! fet bredding, fin farge og ser ut som om det er gjennomført bra også! gratulerer:) takk viper, det varmer!
Dr_S Skrevet August 14, 2006 Skrevet August 14, 2006 hehe... joda, men seriøst, er det noen tvil om at det er en bmw da? Nei, det er det ikke. Det står BMW på panseret og bakpå luka
M3cabriolet Skrevet August 14, 2006 Forfatter Skrevet August 14, 2006 hehe... joda, men seriøst, er det noen tvil om at det er en bmw da? Nei, det er det ikke. Det står BMW på panseret og bakpå luka hehe... du skjønte hva jeg mente! jeg har ikke kastet designet, men jeg har flyttet over fronten fra e46, og skjermer fra e30, ser ikke feilen med det, er selvfølgelig en del ting som ikke er bmw sitt design, men min personlige smak!
Mirakulix Skrevet August 14, 2006 Skrevet August 14, 2006 Står jo all respekt til det der prosjektet! Jeg kan ikke fatte at noen skulle like den "original" cab'en som sammenlignes med din overfor her istedenfor din! Det er helt klart en BMW i mitt syn, som er spesiell fin! Man klarer ikke skille ut en Bmw med samme styling og mods som alle gjør. Derfor liker jeg dette, Og synes du skal være kjempefornøyd
alexanba Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 Jeg synes det er tragisk og en skam og se en M3 ende opp som denne. M3 er i utgangspunktet er drømmebil, men denne ville jeg ikke ha blitt sett død i.
Gunnar Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 alexanba, hvis en E36 M3 er en drømmebil, hvorfor har du ikke en? En '06 320si koster en god del mer enn en en E36 M3. Du kunne jo "reddet" en M3 om du ville det? Hører hele tiden folk si at en sånn og sånn M-bil er en drømmebil (gjerne 10-15 år gamle), mens de kjører rundt i flunka nye biler - merkelig prioritering når drømmebilen koster mye mindre..
Kjell Rune Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 he he så sant så sant så sant. jeg har og drømmebilen i en e30 m3, men skaffer meg 01 330 istede. hvorfor: jo pga att 330 er en mye mere fornuftig bil til hverdags. den er rett og slett nyere. det er eneste grunnen jeg kan gi. men kunne og tenkt meg en m3 og i garasjen da.
alexanba Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 Hadde nok ikke byttet 320si'en i en E36 M3 nei, poenget mitt var at en orginal M3 er skikkelig flott bil og det er trist noen ødelegger disse.
Gunnar Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 Men så ble det jo produsert over 70.000 E36 M3er, så det er jo mildt sagt en del av de.. Nå er det riktig nok bare ca. 2000 E36 M3 3.0 cabrio, men det er nesten 4000 av 3.2-utgaven, så det er nok fortsatt mulig å få tak i en kliss original E36 M3 cab..
Dr_S Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 En 320si er jo en mye mer fornuftig bil, hvis en kan kalle det det. Selv om en har drømmebiler trenger en ikke kjøpe en slik av den grunn. M3 og M5 er også drømmebiler for meg, men det er fremdeles for mye penger for en såpass gammel bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå