jødahl Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 Driver å skal selge bilen min nå. Dette er jo da en ombygget 320 til en M3. Men jeg har ikke sperre på bakakslingen. Man får M3 uten sperre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 tror alle m3 ble levert med sperre, men er ikke sikker! Kjell Rune vet sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 ALLE E30 M3 ble levert med 25% diffbrems. Om din ikke har diffbrems så har du sikkert annen utveksling enn M3 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 12, 2005 Forfatter Share Skrevet August 12, 2005 Ja, min var det sperre på allikavel Fikk forhørt meg litt. Ble litt redd det satt 320 akslng på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 Ja, min var det sperre på allikavel Fikk forhørt meg litt. Ble litt redd det satt 320 akslng på den Du skulle tatt smultringtesten, så hadde du sluppet å forhøre deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 12, 2005 Forfatter Share Skrevet August 12, 2005 haha, ja burde vel gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå