Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
E28en er dessverre utsatt på ubestemt tid, men så sa jeg jo også at dette ville ta laaang tid....
E30en vil nå bli bestykket med en V-format motor - type laaaangt bak

Profilen din bør kanskje oppdateres også? ;)

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet
Har du fått fyr på maskina no Henrik? :wink: Eg tergar deg berre.. Men har du fått nokon nye idear? Gjort noko meir?

Jeg venter på en del deler akkurat nå. Spesielt så venter jeg på ny mellomaksling fra et firma i Oslo. I tillegg venter jeg på fuelcell og mange andre motorsport deler fra England. Det meste er planlagt i detalj, men det tar litt tid å få alt gjennomført. Har hatt lite tid til overs i det siste også... Men det kommer snart oppdateringer håper jeg :wink:

• 4 weeks later...
Skrevet

Har vært lite info er i det siste ang. dette prosjektet, men jeg står virkelig på!

Torpedoveggen begynner å ta form nå :D Masse arbeid gjenstår, men som dere ser så er det blitt flyttet og rokert om på en del ting...

Blant annet er pedalene flyttet 3,4cm mot venstre.

Jeg bruker mye av veggen/tunnelen fra 750en.

De blå "linjene" dere ser er sveiseprimer.

Torpedovegg1.jpg

Torpedovegg2.jpg

Skrevet

begynner å ta form dett.... var det nødvendig åp bygge om torpedoveggen? elelr er det for å få mere optimal vektfordeling du har gjort det? noen løsninger på varmeapparat?

Skrevet

Det var mest for å få optimal vektfordeling...

Nå er motoren såpass langt bak at kun 29cm av den er foran senter på framhjula :D

Girkassen er jo en MONSTERKLUMP uten sidestykke, så jeg tror nok at det hadde vært nødvendig å gjøre litt uansett...

Skrevet

hehe såpass. ja da burde den jo bli så optimal som den kan, har du manuell girkasse eller automat? noe spes som skal gjøres med de 2sammenstøpte v6'erne:D? hehe.

Skrevet

nei det hadde nok ikke jeg heller... men husker du strevde no jævli for å få tak i manuell kasse. men da fikk du altså tak i til slutt.. prislappen på den var vell ikke rimelig?;)

Skrevet
ok. blir morro å se den på bane.

Det blir i alle fall morro å KJØRE den på bane :D

Som jeg har sagt tidligere: Det kan godt være jeg gjør meg helt bort her. Kanskje konseptet ikke fungerer. Men, men, jeg ser på denne bilen som en eneste stor skole. Det som ikke fungerer blir ikke med i neste prosjekt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...