Erik E30 Einum Skrevet September 5, 2005 Skrevet September 5, 2005 E28en er dessverre utsatt på ubestemt tid, men så sa jeg jo også at dette ville ta laaang tid.... E30en vil nå bli bestykket med en V-format motor - type laaaangt bak Profilen din bør kanskje oppdateres også?
Stian Skrevet September 19, 2005 Skrevet September 19, 2005 Har du fått fyr på maskina no Henrik? Eg tergar deg berre.. Men har du fått nokon nye idear? Gjort noko meir?
HenrikE30+ Skrevet September 19, 2005 Skrevet September 19, 2005 Har du fått fyr på maskina no Henrik? Eg tergar deg berre.. Men har du fått nokon nye idear? Gjort noko meir? Jeg venter på en del deler akkurat nå. Spesielt så venter jeg på ny mellomaksling fra et firma i Oslo. I tillegg venter jeg på fuelcell og mange andre motorsport deler fra England. Det meste er planlagt i detalj, men det tar litt tid å få alt gjennomført. Har hatt lite tid til overs i det siste også... Men det kommer snart oppdateringer håper jeg
HenrikE30+ Skrevet Oktober 12, 2005 Skrevet Oktober 12, 2005 Har vært lite info er i det siste ang. dette prosjektet, men jeg står virkelig på! Torpedoveggen begynner å ta form nå Masse arbeid gjenstår, men som dere ser så er det blitt flyttet og rokert om på en del ting... Blant annet er pedalene flyttet 3,4cm mot venstre. Jeg bruker mye av veggen/tunnelen fra 750en. De blå "linjene" dere ser er sveiseprimer.
m3e30 Skrevet Oktober 12, 2005 Skrevet Oktober 12, 2005 begynner å ta form dett.... var det nødvendig åp bygge om torpedoveggen? elelr er det for å få mere optimal vektfordeling du har gjort det? noen løsninger på varmeapparat?
HenrikE30+ Skrevet Oktober 12, 2005 Skrevet Oktober 12, 2005 Det var mest for å få optimal vektfordeling... Nå er motoren såpass langt bak at kun 29cm av den er foran senter på framhjula Girkassen er jo en MONSTERKLUMP uten sidestykke, så jeg tror nok at det hadde vært nødvendig å gjøre litt uansett...
m3e30 Skrevet Oktober 12, 2005 Skrevet Oktober 12, 2005 hehe såpass. ja da burde den jo bli så optimal som den kan, har du manuell girkasse eller automat? noe spes som skal gjøres med de 2sammenstøpte v6'erne:D? hehe.
HenrikE30+ Skrevet Oktober 12, 2005 Skrevet Oktober 12, 2005 Selvfølgelig er det manuell Hadde aldri begynt på et slikt prosjekt uten en manuell kasse. Banebil med tomat er liksom ikke helt min gate...
m3e30 Skrevet Oktober 12, 2005 Skrevet Oktober 12, 2005 nei det hadde nok ikke jeg heller... men husker du strevde no jævli for å få tak i manuell kasse. men da fikk du altså tak i til slutt.. prislappen på den var vell ikke rimelig?
HenrikE30+ Skrevet Oktober 12, 2005 Skrevet Oktober 12, 2005 Prislappen var vel korrekt i henhold til hvor mange slike kasser som er i omløp tenker jeg... Men, neida, den var vel ikke akkurat til gi-bort-pris...
Runar-CSi Skrevet Oktober 12, 2005 Skrevet Oktober 12, 2005 Dette ser meget artig ut Henrik! Fortsett å post bilder, det liker vi...:)
HenrikE30+ Skrevet Oktober 12, 2005 Skrevet Oktober 12, 2005 ok. blir morro å se den på bane. Det blir i alle fall morro å KJØRE den på bane Som jeg har sagt tidligere: Det kan godt være jeg gjør meg helt bort her. Kanskje konseptet ikke fungerer. Men, men, jeg ser på denne bilen som en eneste stor skole. Det som ikke fungerer blir ikke med i neste prosjekt...
Gunnar Skrevet Oktober 12, 2005 Skrevet Oktober 12, 2005 Tøft Henrik! Hvordan antar du sluttvekten blir nå i forhold til med 3.5ern? Både kasse og motor veier vel litt mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå