R Andersen Skrevet Mars 22, 2006 Skrevet Mars 22, 2006 dette ser bra ut ja!! faktisk ingen dum idè å lakkere understellet sølv..
HenrikE30+ Skrevet Mars 22, 2006 Skrevet Mars 22, 2006 Takker til begge... Understellslakkeringen er en genistrek om jeg skal få si det selv. Det er en NYTELSE å ligge under bilen å skru nå
Runar-CSi Skrevet Mars 22, 2006 Skrevet Mars 22, 2006 Utrolig flott Henrik!! Er du fortsatt i rute med prosjektet??
Gunnar Skrevet Mars 22, 2006 Skrevet Mars 22, 2006 Gleder meg bare mer og mer til å se dette ferdig.. og til du skal sende inn til månedens bil! Utgjør justeringen på støtte/festestagene til stabilisatorstaget stor forskjell? Tenker å skaffe meg M-tech eller M5-stag selv, for å slippe den vanvittige slagsiden, men kanskje det utgjør like mye å få justert litt på lengden på støttestagene..
HenrikE30+ Skrevet Mars 22, 2006 Skrevet Mars 22, 2006 Faktisk har jeg allerede testet dette med innfestningen... For hånd Det utgjør ganske stor forskjell. Jo lenger bak innfestningen er jo tyngre blirdet å løfte bærearmen. Foran har jeg heldigvis justering i trinn, mens bak er det dessverre trinnløst - noe som gjør det litt vanskeligere å finne en optimal innstilling. I første omgang kjører jeg på den letteste (helt ute) innstillingen bak. Med tanke på at disse stagene er 22m på bakakslingen vil det bli mer enn stivt nok tror jeg. Foran kommer jeg mest sannsynlig til å kjøre på det stiveste oppsettet. Kombinert med tre forskjellige fjørsett på både forstilling og bakstilling (tre forskjellige hardheter) så skal jeg nok klarer å "lure" naturkreftene og komme meg unna det faktum at motoren er SVÆR. Det blir en veldig spennende sesong med MYE prøving og feiling. Jeg gleder meg noe helt vanvittig
HenrikE30+ Skrevet Mars 22, 2006 Skrevet Mars 22, 2006 Utrolig flott Henrik!! Er du fortsatt i rute med prosjektet?? Er nok i rute ja... Ser ut som om jeg akkurat kan bli ferdig til BMW-dagene på Rudskogen i slutten av mai Får vi til en kolonne nedover?
Patrick B Skrevet Mars 22, 2006 Skrevet Mars 22, 2006 Utrolig flott Henrik!! Er du fortsatt i rute med prosjektet?? Er nok i rute ja... Ser ut som om jeg akkurat kan bli ferdig til BMW-dagene på Rudskogen i slutten av mai Får vi til en kolonne nedover? Vi trenger mere bilder!
Lien Skrevet Mars 22, 2006 Skrevet Mars 22, 2006 Er nok i rute ja... Ser ut som om jeg akkurat kan bli ferdig til BMW-dagene på Rudskogen i slutten av mai Får vi til en kolonne nedover? Høres bra ut
oddis Skrevet Mars 22, 2006 Skrevet Mars 22, 2006 Blir til stadig imponert over deg Henrik! Tror jeg skal spare på gratulasjonene til du er helt ferdig, for hver gang du kommer med oppdatering er det ikke et innlegg som ikke inneholder et positivt ord! Stå på, så rekker du CCN dagene Vinner ikke gromtredven din en pris i år så vinner ingen!!
S_P_I_K_E Skrevet Mars 25, 2006 Skrevet Mars 25, 2006 hvordan går planene med e28 da Henrik,trodde du skulle vri v12 i den.Hilsen Ole med Audi`n
Runar-CSi Skrevet Mars 25, 2006 Skrevet Mars 25, 2006 Du har vel ikke lyst på shadowline lister Henrik? Har en bekjent i Trøndelag som har et nytt sett til overs....
BMWe30 Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 Jeg kunne trengt ett sett med shadowlinelister.. SKal han ha mye for det settet eller?
HenrikE30+ Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 Du har vel ikke lyst på shadowline lister Henrik? Har en bekjent i Trøndelag som har et nytt sett til overs.... Det trenger jeg ja!!! Er det i BRA (strøken) stand? Hva skal han ha?
Runar-CSi Skrevet Mars 26, 2006 Skrevet Mars 26, 2006 Ja de er strøkne, de er helt nye, ligger fortsatt i innpakningen.... Trur det var 1700,- han sa for hele settet, er det dyrt?? Vet ikke hva det koster nytt heller jeg....
///MoePower Skrevet April 3, 2006 Skrevet April 3, 2006 1700kr for komplett sett med shadowline lister til E30 tror i allefall ikke jeg er så veldig galt! But on topic: Rå bil! Stå på! Råeste E30`en her på bimmers.no! Det skal være sikkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå