Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sjuk bil!!! Eg holdt på å køyre av vegen når eg passerte bilen din som stod på ein henger ved ein bensin stasjon i sørfron(?) då eg skulle til våler i helga, eg vurderte faktisk å køyre til rudskogen istadenfor, men sia eg hadde bestillt hotell i elverum so slo eg frå meg den tanken.

Utruleg gjennomført bil.!

Skrevet
Jeg er imponert, meget imponert. Kan jeg slå til å si at dette er en av de best byggde E30'ene i landet?

Jeg er nok redd for at du ikke kan si det... :roll:

Finishmessig er det nok ikke så mye å skryte av akkurat nå, men det kommer til å bli langt bedre i løpet av sommeren. Men, det blir aldri noen show-vinner for å si det slik. Bilen skal brukes, virkelig brukes på bane...

Det som teller på den skal nå være 110%, alt annet ser jeg litt mello fingrene på :wink:

En av de flotteste ombygde E30ene her i landet er den sølvgrå med V8 og BBS LeMans felger. Jeg husker ikke navnet på denne personen i farta, men HAN har gjort seg flid han... Ikke uten grunn at han vant prisen for beste modifiserte BMW på Rudskogen. Det var vel fortjent :wink:

Skrevet
Sjuk bil!!! Eg holdt på å køyre av vegen når eg passerte bilen din som stod på ein henger ved ein bensin stasjon i sørfron(?) då eg skulle til våler i helga, eg vurderte faktisk å køyre til rudskogen istadenfor, men sia eg hadde bestillt hotell i elverum so slo eg frå meg den tanken.

Utruleg gjennomført bil.!

Kan nok stemme det ja, husker ikke hvilken stasjon jeg stoppet på der, men det var nok ett av mange stopp. Ikke akkurat inspirerende å kjøre 525tds med henger, kjedet meg veldig og tissepausene var mange :lol:

Takker for kompliment :wink:

Skrevet
Jeg er imponert, meget imponert. Kan jeg slå til å si at dette er en av de best byggde E30'ene i landet?

Finishmessig er det nok ikke så mye å skryte av akkurat nå, men det kommer til å bli langt bedre i løpet av sommeren. Men, det blir aldri noen show-vinner for å si det slik. Bilen skal brukes, virkelig brukes på bane...

Det som teller på den skal nå være 110%, alt annet ser jeg litt mello fingrene på :wink:

En av de flotteste ombygde E30ene her i landet er den sølvgrå med V8 og BBS LeMans felger. Jeg husker ikke navnet på denne personen i farta, men HAN har gjort seg flid han... Ikke uten grunn at han vant prisen for beste modifiserte BMW på Rudskogen. Det var vel fortjent :wink:

Bjørnar heter han og han vant fineste bil Våler ifjor også,gjennomført bil!

Men din måå jo henge på veien vil jeg tro..

Gjennomført din også.

Skrevet

Bjørnar heter han og han vant fineste bil Våler ifjor også,gjennomført bil!

Men din måå jo henge på veien vil jeg tro..

Gjennomført din også.

Takker for det propan!

Joda, den henger rimelig godt med på veien. Lav vekt og ekstremt understell sørger for ganske så heftige kurvehastigheter :D

Se om jeg ikke får G-testet den litt i svinger på bane neste gang...

Skrevet
Bra,kjøp deg nye bakdekk til neste gang :wink:

Selvfølgelig.

De jeg hadde var jo nesten nye, men Rudskogen er ikke akkurat snill med dekk vet du :roll:

Dessuten er ikke 450Nm spesielt snill med dekk heller 8)

Skrevet

Selvfølgelig.

De jeg hadde var jo nesten nye, men Rudskogen er ikke akkurat snill med dekk vet du :roll:

Driver du å burner nå da Henrik?? :D

Skrevet

Selvfølgelig.

Driver du å burner nå da Henrik?? :D

Jepp!

Det ble en aldri så liten intern breisladdkonkuranse på Rudskogen forrige helg.

Vi holdt på en god stund, og når vi fikk "thumbs up" fra både sjefen for safety teamet og fra presidenten, så kunne det vel ikke skade? :wink:

Skrevet
Trodde ikke for mye sladding av akseptert på bmwccn sine treff jeg... ?

Nytt for året var at inntil to passasjerer er tillatt på frikjøringen samt at de også tillater drifting. MEN!!! Driftingen blir NØYE iaktatt av banemannskapet og ALLE som ikke holder seg innenfor visse grenser blir svartflagget. Min drifting, og de aller fleste andres, var fullstendig under kontroll med gode marginer i forhold til hastighet og andre biler. Det var et par som ble svartflagget grunnet vel mye og relativt uforsiktig drifting. Dette er et frihet under ansvar opplegg som jeg trives meget godt med. Selv om jeg kan ha kontroll trenger ikke nødvendigvis bilen ved min side å ha det...

Og ja! Før noen nevner det... JA! Jeg snurret fire ganger i "slakter'n" :D Men til mitt forsvar: Det var helt udramatisk og hastighetene var ikke høye :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...