Stianbim Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Du har sikkert nevt det før,men hvilken front har du ?
mAZE Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Jeg synes nå den faktisk er veldig tøff med de skjermene jeg da.. Kunne gått ha tatt den bilen der jeg, så bare si ifra Henrik når du skal selge.
EvenS Skrevet September 30, 2006 Skrevet September 30, 2006 Må si jeg er seriøst imponert over dette her Henrik! Er en nedtur å lese om de andre prosjektene etter å ha lest om dette
thorbis Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 er mektig imponert over detta her ass, drit strøkent arbe du har gjort!! lite spørsmål bare, jeg har samme alpina front i glassfiber, orginalvare fra alpina men min skrus fast i den orginale bakplata. ossen har du festa din, eller er den annerledes bygd? ser helt lik ut etter hva jg kan se men. mvh thorbis
HenrikE30+ Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 er mektig imponert over detta her ass, drit strøkent arbe du har gjort!! lite spørsmål bare, jeg har samme alpina front i glassfiber, orginalvare fra alpina men min skrus fast i den orginale bakplata. ossen har du festa din, eller er den annerledes bygd? ser helt lik ut etter hva jg kan se men. mvh thorbis Min også skrus fast i frontplaten. Ingen hokus pokus i det...
Ellingsen B. Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 er mektig imponert over detta her ass, drit strøkent arbe du har gjort!! lite spørsmål bare, jeg har samme alpina front i glassfiber, orginalvare fra alpina men min skrus fast i den orginale bakplata. ossen har du festa din, eller er den annerledes bygd? ser helt lik ut etter hva jg kan se men. mvh thorbis Min også skrus fast i frontplaten. Ingen hokus pokus i det... Vært stille fra deg i en stund her... Har du flyttet over dammen ? Tok du med deg e30 monsteret over for å skru mer på den der?
HenrikE30+ Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Neida, den står igjen i Oslo, har vært hjemom et par ganger og sørget for å lufte den litt, har en del ting som skulle vært gjort. Håper at jeg får muligheten så snart som mulig. Må jo sette inn den nye motoren også snart
Gunnar Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Nye motoren? Henrik, jeg har jo bare en time til Oslo jeg da, så du får si fra hvis den trenger lufting.. (da blir turen plutselig godt under en time)
HenrikE30+ Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Nye motoren? Henrik, jeg har jo bare en time til Oslo jeg da, så du får si fra hvis den trenger lufting.. (da blir turen plutselig godt under en time) Er godt i gang med planleggingen av en M73 (5.4l fra E38) med kvasse kammer, separate spjeld og datasprut. Noen troverdige kilder mener at det skal være mulig å vri ut 370HK med et slikt oppsett. Kanskje til og med mer. Kan sikkert bli en svært morsom motor i alle fall... Jeg "bor" jo i Oslo jeg nå - når jeg ikke er i England. Ålesund er fullstendig fraflyttet og derfor er alle bilene, verktøy osv i Oslo nå. Litt enklere på denne måten med tanke på banetreff osv. Håper på at det blir et nytt banetreff med bimmers. Da er jeg klar som et egg i alle fall
Gunnar Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Det høres bra ut Henrik! Vi må se hva om vi får til et oppfølgertreff til det første relativt eksperimentelle treffet. Med så bra oppmøte burde vi hatt en helgedag, men det er desverre svært vanskelig å få tak på. Søndager gir dessuten ikke stort mer kjøring enn på kveldstid en hverdag, pga. kirketid og greier om de ikke benytter en av løpsdagene sine den dagen, og det gjør de jo ikke på slike små arrangementer.
mAZE Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Sendte deg en pm jeg Henrik for en tid tilbake. Mulig du kanskje ikke vil legge ut noe info om det. Men spurte ihvertfall hvor du har fått de skjermbredderene fra. (Dette er noe jeg vurderer på banebilen min) Blir artig å se bilen din live på ett treff neste år. Og er vel også en av de som håper på ett nytt bimmers-treff ja.
HenrikE30+ Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Sendte deg en pm jeg Henrik for en tid tilbake. Mulig du kanskje ikke vil legge ut noe info om det. Men spurte ihvertfall hvor du har fått de skjermbredderene fra. (Dette er noe jeg vurderer på banebilen min)Blir artig å se bilen din live på ett treff neste år. Og er vel også en av de som håper på ett nytt bimmers-treff ja. Fikk du ikke den meldingen jeg sendte deg tilake da? Det var vel via mail det... Si ifra om du ikke har fått den så skal jeg se om jeg ikke klarer å finne tilbake til den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå