Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Noe sånnt du tenkte på Henrik?Gasspjeld..

Det kommer til og med fra en meeget fin familie ;) Din E30 setter etter min mening standarden for foredling av sorten uten å begå voldtekt :D

Skrevet
Good news Henrik!

Funnet skambillig delebil til deg i Sverige.

E30 karosseri med 5liters v12er, 750 forstilling og bremser....

http://www.autopower.se/?oppna=/powerbo ... p?id=61868

Med fare for å ta feil; jeg tror neppe Henrik kjøper seg en halvferdig bygge. Han har vel allerede to 750 delebiler stående, og E30en hans er jo allerede lekker, så den bør brukes. :)

Men billig var det. Si fra hvis du finner en like billig komplett 750i i Sverige. Da vil jeg ha.

Skrevet
Og nå begynte jeg nesten å sikle....Ojojo hvor morro det hadde vært med 300+ S14 sugehester :twisted:

Det gikk for meg da jeg fant bildet :oops::D

Dolate motorsport i Tyskland hadde jo en M3 med S14 på 2,8liter og 420hk på 11.000rpm. Tror denne er solgt, men de har flere biler å leke med.

Skrevet
Med fare for å ta feil; jeg tror neppe Henrik kjøper seg en halvferdig bygge. Han har vel allerede to 750 delebiler stående, og E30en hans er jo allerede lekker, så den bør brukes. :)

Men billig var det. Si fra hvis du finner en like billig komplett 750i i Sverige. Da vil jeg ha.

Var helst prisen som var rå da, skal se etter en 750i neste gang.

Skrevet

perkrs:

Jepp! Den motoren der er virkelig et smykke, skulle gjerne hatt to jeg :D

Èn i en bil og èn i stua 8)

S3TR:

Helt riktig, nesten akkurat slik, mine ville ikke blitt så lange (tror ikke det blir særlig mangel på bunndrag med 5 liter fordelt på 12 sylindre og en vekt rundt 1150kg...).

Takker for kompliment av bilen :D

perkrs:

Har sett den annonsen, men dette er jo ikke aktuelt uansett, har alt jeg trenger og dessuten er jo den bilen "ødelagt" allerede. Se nærmere på den, det er blant annet sveiset inn dempertårn fra E32. Orker heller ikke bruke forstilling fra 750... :roll:

Skrevet
Det gikk for meg da jeg fant bildet :oops::D

Dolate motorsport i Tyskland hadde jo en M3 med S14 på 2,8liter og 420hk på 11.000rpm. Tror denne er solgt, men de har flere biler å leke med.

Tror jeg hadde klart meg lenge med 300Hk jeg altså.. En privatkar i Tyskland, Neumann heter han vel, som trimmet opp sin B23 til 302Hk/9.200rpm. Den hadde tomgang på 3.000rpm. Blir nok litt slitsomt i lengden, men sikkert sykt morsomt på bane!! Men så var det holdbarheten også da.. om jeg var en rik mann...

Skrevet

Espen M33:

Så sant, så sant....

Henrik:

Så ikke det. Drev å snuste gjennom alle annonsene å kom over den i forbifarten.

Skrevet
Espen M33:

Så sant, så sant....

Henrik:

Så ikke det. Drev å snuste gjennom alle annonsene å kom over den i forbifarten.

Hehe, var ikke så lett å se heller når jeg begynte å se nøyere etter... Bildet i den linken du hadde postet var helt annerledes enn de jeg har sett i tidligere. Han har prøvd å selge dette i lang tid. Begynte på 30.000,- SEK...

Skrevet

Et vannvittg rått prosjekt Henrik! E30 er tingen :D Digger bilen din, som perkrs sa så er den perfekt med tanke på utseende og den blir jo ikke så dum motormessig nå heller =) Ble litt skuffa når du hadde med E46'n i stedet for E30'n på BMW CCN Rudskogen da, men da sto kanskje E30'n uten motor eller under bygging? Og en ting, har alltid lurt på hva slags potter det er du har, og hvilken funksjon den tettinga har?

Du er også hjertelig velkommen i E30klubben!

Mvh. Espen (crew)

Skrevet
Et vannvittg rått prosjekt Henrik! E30 er tingen :D Digger bilen din, som perkrs sa så er den perfekt med tanke på utseende og den blir jo ikke så dum motormessig nå heller =) Ble litt skuffa når du hadde med E46'n i stedet for E30'n på BMW CCN Rudskogen da, men da sto kanskje E30'n uten motor eller under bygging? Og en ting, har alltid lurt på hva slags potter det er du har, og hvilken funksjon den tettinga har?

Du er også hjertelig velkommen i E30klubben!

Mvh. Espen (crew)

Takker for kompliment :D

Du tenker på Supertrapp-pottene?

Jeg synes det er et genialt konsept! Hele grunnen til at jeg kjøpte dette systemet var at jeg var lei av tunge og store potter midt under bilen /som tok nedi overalt...). Nå kan jeg kjøre med rake rør helt bak til disse pottene. Det er et enkelt prinsipp. Jo flere plater man legger på bakerst, jo mindre mottrykk og høyere lyd. Ved 12 plater er det et himmelsk leven :D Èn eller to plater gjør bilen om til et snillt lam som lager mindre lyd enn en org. 320i :D Da går den også MERKBART dårligere - spesielt på høye turtall...

Jeg har en nokså illustrativ film som viser forskjellen på antall plater. Er det mulig å legge ut den her? Filen er på nesten 40MB. Kan Gunnar bistå på dette? Selvfølgelig om det fines interesse for det da :wink:

Skrevet
Jeg har en nokså illustrativ film som viser forskjellen på antall plater. Er det mulig å legge ut den her? Filen er på nesten 40MB. Kan Gunnar bistå på dette? Selvfølgelig om det fines interesse for det da :wink:

Hvis du kan få sendt den til meg på en grei måte så går nok det greit.

MSN eller mail funker bra for min del. Evt. om du kan få lagt den på en FTP eller noe. Send meg en PM i så fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...