Espen|3k Skrevet August 18, 2005 Skrevet August 18, 2005 Har du ikke noen lyddemper i tillegg? Disse fungerer som det liksom? Det er lovlig eller?
HenrikE30+ Skrevet August 18, 2005 Skrevet August 18, 2005 Neida! Det er kun rake 2x 2.5" rør fra motoren og rett ut i disse pottene. Pottene er også rake (kun flammedemper innvending), men har da disse spesielle diffuser-platene bakerst. Veldig enkelt å skru av å på. Fra bibliotek til rockekonsert på 4 min Det er i alle fall lovlig på motorsykler...
Gunnar Skrevet August 18, 2005 Skrevet August 18, 2005 Jeg har en nokså illustrativ film som viser forskjellen på antall plater. Er det mulig å legge ut den her? Filen er på nesten 40MB. Kan Gunnar bistå på dette? Selvfølgelig om det fines interesse for det da Da var filmen på nett: http://www.bimmers.no/files/335i_SuperTrapp_Eksos.avi Gromlyd der. Du bruker samme anlegget på 12eren også? Ser for meg at lyden der blir "grei"...
andrem3 Skrevet August 18, 2005 Skrevet August 18, 2005 Neida! Det er kun rake 2x 2.5" rør fra motoren og rett ut i disse pottene. Pottene er også rake (kun flammedemper innvending), men har da disse spesielle diffuser-platene bakerst.Veldig enkelt å skru av å på. Fra bibliotek til rockekonsert på 4 min Det er i alle fall lovlig på motorsykler... Klarte ikkje å holde på hemligheten om proskjektet meir nei
Runar-CSi Skrevet August 18, 2005 Skrevet August 18, 2005 fy så rå den bilen der er... syns jeg ikke har sett den live enda... Jeg har vel noe å se fram til
PK Skrevet August 18, 2005 Skrevet August 18, 2005 Lyden var rå, syns kanskje den hadde litt MC preg, men uansett rått. Eneste er at jeg ikke liker designet på de pottene.
Runar-CSi Skrevet August 18, 2005 Skrevet August 18, 2005 Lyden var rå, syns kanskje den hadde litt MC preg, men uansett rått.Eneste er at jeg ikke liker designet på de pottene. Akurat der er jeg enig med deg.... hadde det ikke vært for designet hadde jeg hatt noen sjøl..
Espen|3k Skrevet August 18, 2005 Skrevet August 18, 2005 Lyden var rå, syns kanskje den hadde litt MC preg, men uansett rått.Eneste er at jeg ikke liker designet på de pottene. Enig, hva slags motor satt i bilen på filmen?
Runar-CSi Skrevet August 18, 2005 Skrevet August 18, 2005 Lyden var rå, syns kanskje den hadde litt MC preg, men uansett rått.Eneste er at jeg ikke liker designet på de pottene. Enig, hva slags motor satt i bilen på filmen? Det var vel en 3.5l M30 ?
HenrikE30+ Skrevet August 18, 2005 Skrevet August 18, 2005 Joda, lyden var heftig - Men spesiell. Det er vel unødvendig å si at filmen IKKE yter særlig rettferdighet i forhold til live? Neida, utseendet er litt harry synes jeg òg. Men!!! Funksjonen går foran alt. Når jeg summerte opp for og imot så klarte jeg fint å svelge utseendet... Motoren var en småjustert M30B35 ja.
PK Skrevet August 18, 2005 Skrevet August 18, 2005 Joda, lyden var heftig - Men spesiell. Det er vel unødvendig å si at filmen IKKE yter særlig rettferdighet i forhold til live?Neida, utseendet er litt harry synes jeg òg. Men!!! Funksjonen går foran alt. Når jeg summerte opp for og imot så klarte jeg fint å svelge utseendet... Motoren var en småjustert M30B35 ja. Er forsåvidt enig i ordtaket "function over form"....
Patrick B Skrevet August 20, 2005 Skrevet August 20, 2005 Må være et av de råeste prosjekt jeg har sett i det siste ja...! Patrick B
K Landre Skrevet August 24, 2005 Skrevet August 24, 2005 HenrikE30+: Bodde ikke du på Sunde da? Har du garasjen din her i nærheten å kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå