hagenisse Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 Da var splitterne endelig ankommet (bestilte 30.3!). Synes det ble bra jeg. Va tycks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 Ble riktig så pent det! Skiftet blinklys igjen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 12, 2005 Forfatter Share Skrevet August 12, 2005 Ja, jeg skifter blinklys oftere enn andre skifter undertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 ...og du som sverget til oransje blinklys Hva blir det neste? Flammelakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 Ble forresten veldig pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 Ble skikkelig fint det der. Og ikke minst, litt finere med klare blinkers da. Er mer "clean" da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 Skikkelig bra det der ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 Ble veldig bra det der ja..og finest med klare blinkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 Drittøft! Misunnelig Og de blinklysene går de oransje en laaaang gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 12, 2005 Forfatter Share Skrevet August 12, 2005 Hva blir det neste? Flammelakkering? Ja, du hva koster det? Nei, må nesten være nok for en stund nå. Det vil si, flere powerflex-foringer skal jo på og jeg venter på klare sideblinkere samt nye baklys. De rød/hvite jeg har bak er litt på fylla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 samme blink og pærer som meg de pærene er litt kule.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 bra det der. fin den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Hagenisse, kjøpte du de blinklysene på gs ? Fikk noen som er prikk like dine, men passet dine rett på ? Mine har en helt syk dårlig passform. De passer rett og slett ikke og de skal passe til bilen min... Kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 14, 2005 Forfatter Share Skrevet August 14, 2005 De er fra gs ja. Passformen er mye dårligere enn de orginale, men det kommer veldig ann på hvordan hovedlyktene står (blinklysene dyttes jo inn i de). Var endel plunder å få det til slik at det ser ok ut. De oransje derimot er helt perfekte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå