Divine Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc ... os=3&tot=8 Bmw 320i 24v som betyr: 6 sylindere i rekke, 150 hk og 190 nm ! Montert m3 lykter bak , K&N filter og simons effekt anlegg. Bilen står med 15" 205 /55 men selges også med 17 toms med 225/ 45 (se bilde av felg), Mange feil rettet :vanpumpe,termostat,bundpanne pakkning,o-ring girkasse,dempere (alt gjort mars 05) Bilen er eu-ok fram til mars 07. Bilen selges rimelig pga liten olje lekkasje i toppdekksel pakkning. Bilen har rust i høyre fram dør og under pansret ( dette er pusset ned , sparklet og lakkert over (holder 1-2 år) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Jeg ser en feil du kan rette med en håndbevegelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Jeg ser en feil du kan rette med en håndbevegelse... Tror jeg vet hva du sikter til... ///m, men syntes det er unødvendig å kommentere sånt i salgs tråder.. men det er nå min mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 13, 2005 Forfatter Share Skrevet August 13, 2005 Jeg ser en feil du kan rette med en håndbevegelse... ok.. hvor ? er ikke den beste til og skrive så blir glad for litt hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå