Sveinar Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 I går morges kom eg kjørende på min lille rute på askøy på nattestid, hva skjer, jo, kommer kjørende i min e30 325 og plutselig kommer en hjort hoppende fra veikanten og inn i bilen..... skjerm,lykt,panser,og frontruta ble ødelagt, ellers er bilen helt fin, hjorten sprakk og innvollene kom ut, gode ting.... mitt spørsmål er : lønner det seg å reparere før salg? jeg har kunn ansvar forsikring, blir vel fort dyrt med rute skjerm og lykt, eller? er det mulig å få 30 000 for den tror dere? hadde i utgangspunktet tenkt meg 45 000 det er en 89 mod, godt 150 000... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 jeg ville reparert vertfall vanskelig og få solkt en vræka bil da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 jeg ville reparert vertfall vanskelig og få solkt en vræka bil da. Helt ening !! Repparer. Tror ikke noen kjøper en bil med vræka framskjerm, rute og lykter for 30 000 . Skjerm pluss lakk hos et verksted kommer brått på 3-4000 kr og en fram rute er vel ikke gratis den heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Ruta kan du nok ta på forsikringen. 1500,- i egenandel. Men sjekk pris først, for har hørt at den er veldig billig på E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Hjort er gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 tror ruta koster deg 1100 kr på bavaria.. men om du klarer og skifte den selv er en annen ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Er noen i Sandviken som skifter ut bilruta gratis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Hjort er gjort. Sa elgen og hoppet i elva og ble rein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Er noen i Sandviken som skifter ut bilruta gratis... ironisk nok i glassknag bygget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Ruta kan du nok ta på forsikringen. 1500,- i egenandel. Men sjekk pris først, for har hørt at den er veldig billig på E30. han hadde kun ansvar.. så forsikring er vel utelukka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Hjort er gjort. Sa elgen og hoppet i elva og ble rein. Evt: Hjort er gjort sa elgen og hoppet ut i elva til fiskene så den ble rein i reven. Ble noen dyr det. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 du kan iallefall glemme å få solgt den for 30k slik den er nå. kanskje 10-15, maks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Får vel slakke ekstra ned når jeg kjører rundt på askøy da... trodde ikke det var så mye hjort der jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet August 14, 2005 Forfatter Share Skrevet August 14, 2005 kjipe greier, får nok ikkje 30 nei, men hvis ikkje eg får 20 kan eg like greit fikse den, koster nok ikkje mer enn 20 k å fikse den, kan ikkje gjøre noe selv, så den er lei, men men, hva koster ei rute? har kun ansvar...noen som vet ca total pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Hjort er gjort. Sa elgen og hoppet i elva og ble rein. Evt: Hjort er gjort sa elgen og hoppet ut i elva til fiskene så den ble rein i reven. Ble noen dyr det. hehe Jammen det var da mange bra forslag! "Hørt om elgen som svømte over elva og ble rein? Da var det Hjort!" Noen bedre? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå