Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går morges kom eg kjørende på min lille rute på askøy på nattestid, hva skjer, jo, kommer kjørende i min e30 325 og plutselig kommer en hjort hoppende fra veikanten og inn i bilen.....

skjerm,lykt,panser,og frontruta ble ødelagt, ellers er bilen helt fin, hjorten sprakk og innvollene kom ut, gode ting....

mitt spørsmål er : lønner det seg å reparere før salg?

jeg har kunn ansvar forsikring, blir vel fort dyrt med rute skjerm og lykt, eller? er det mulig å få 30 000 for den tror dere?

hadde i utgangspunktet tenkt meg 45 000

det er en 89 mod, godt 150 000...

Skrevet
jeg ville reparert vertfall vanskelig og få solkt en vræka bil da. :)

Helt ening !! Repparer. Tror ikke noen kjøper en bil med vræka framskjerm, rute og lykter for 30 000 . Skjerm pluss lakk hos et verksted kommer brått på 3-4000 kr og en fram rute er vel ikke gratis den heller.

Skrevet
Hjort er gjort. :)

Sa elgen og hoppet i elva og ble rein. :lol:

Evt:

Hjort er gjort sa elgen og hoppet ut i elva til fiskene så den ble rein i reven. :)

Ble noen dyr det. hehe

Skrevet

Får vel slakke ekstra ned når jeg kjører rundt på askøy da... trodde ikke det var så mye hjort der jeg.... :?

Skrevet

kjipe greier, får nok ikkje 30 nei, men hvis ikkje eg får 20 kan eg like greit fikse den, koster nok ikkje mer enn 20 k å fikse den, kan ikkje gjøre noe selv, så den er lei, men men, hva koster ei rute?

har kun ansvar...noen som vet ca total pris?

Skrevet
Hjort er gjort. :)

Sa elgen og hoppet i elva og ble rein. :lol:

Evt:

Hjort er gjort sa elgen og hoppet ut i elva til fiskene så den ble rein i reven. :)

Ble noen dyr det. hehe

Jammen det var da mange bra forslag!

"Hørt om elgen som svømte over elva og ble rein? Da var det Hjort!" :P

Noen bedre? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...