Gå til innhold

BMWCCN HEDOPP Treff på CC-Mart'n Gjøvik 21.August.

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Medlemskap skal vi klare å ordne for deg, så det er ingen unskyldning for å ikke komme...

Dama mi kjørte forbi CC i dag, og det var da ikke borte noe asfalt der.. Bare akkurat der det drev med påbygget.. Så er jo mye plass der enda med bra asfalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medlemskap skal vi klare å ordne for deg, så det er ingen unskyldning for å ikke komme...

Dama mi kjørte forbi CC i dag, og det var da ikke borte noe asfalt der.. Bare akkurat der det drev med påbygget.. Så er jo mye plass der enda med bra asfalt...

Har ikke sett det selv enda, men vi hadde planer om å kjøre mellom veien og påbygget slik at vi kommer på baksiden og kan utnytte den plassen også. Det er litt mye lyktestolper, konteinere og trefikkøyer på fremsiden, vi må også ha en trygg p-plass for de som ikke kjører også...

Skal inspisere på lørdag, så da får vi se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født på Gjøvik, kan jeg komme da? \:D/ :lol:

Er nok lov det. Du har jo bmw å så. :)

Og medlem i klubben har jeg jo vært lenge... :D Skal vurdere å ta turen oppover, hadde vært artig å sett compacten din.

Ja, bare å komme en tur da. Fikk igjen bilen fra toning i dag.. Ble bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på Gjøvik og sett over CC-plassen, og vi fikk plass til en bane der. Ble litt trangt så det går ikke fort - men den ble vanskelig nok :)

Da er det bare å ta turen - tror det kommet til å bli morro...

Da er det ikke lenge før jeg drar gitt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, pokker.. Du fikk jeg aldri bilde av meg da.. :( Var ikke der så lenge dessverre. Skulle bort på noe annet så ble litt dårlig tid. Men, var da mange som var bortom å så på bilen den lille stunden jeg var der.. :)

Ser bilen min såvidt i bakgrunnen der ser jeg.. :)HER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...