Riefarn Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Fan lakkeringa er ikke ikke engang påbegynt til 21 hmm... tør jeg ikke komme.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 16, 2005 Forfatter Share Skrevet August 16, 2005 Fan lakkeringa er ikke ikke engang påbegynt til 21 hmm... tør jeg ikke komme.. hehe.. Jo da, er bare å møte opp det. Jo fler jo bedre, eller hur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 hehe... får se da.. er jo bare 40min kjøring så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 stiller opp jeg... skal prøve å få med meg noen flere skrensegutter også sees på cc-plassen.. heii så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 17, 2005 Forfatter Share Skrevet August 17, 2005 Medlemskap skal vi klare å ordne for deg, så det er ingen unskyldning for å ikke komme... Dama mi kjørte forbi CC i dag, og det var da ikke borte noe asfalt der.. Bare akkurat der det drev med påbygget.. Så er jo mye plass der enda med bra asfalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Jeg er født på Gjøvik, kan jeg komme da? \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 17, 2005 Forfatter Share Skrevet August 17, 2005 Jeg er født på Gjøvik, kan jeg komme da? \:D/ Er nok lov det. Du har jo bmw å så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Medlemskap skal vi klare å ordne for deg, så det er ingen unskyldning for å ikke komme... Dama mi kjørte forbi CC i dag, og det var da ikke borte noe asfalt der.. Bare akkurat der det drev med påbygget.. Så er jo mye plass der enda med bra asfalt... Har ikke sett det selv enda, men vi hadde planer om å kjøre mellom veien og påbygget slik at vi kommer på baksiden og kan utnytte den plassen også. Det er litt mye lyktestolper, konteinere og trefikkøyer på fremsiden, vi må også ha en trygg p-plass for de som ikke kjører også... Skal inspisere på lørdag, så da får vi se.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Jeg er født på Gjøvik, kan jeg komme da? \:D/ Er nok lov det. Du har jo bmw å så. Og medlem i klubben har jeg jo vært lenge... Skal vurdere å ta turen oppover, hadde vært artig å sett compacten din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 17, 2005 Forfatter Share Skrevet August 17, 2005 Jeg er født på Gjøvik, kan jeg komme da? \:D/ Er nok lov det. Du har jo bmw å så. Og medlem i klubben har jeg jo vært lenge... Skal vurdere å ta turen oppover, hadde vært artig å sett compacten din. Ja, bare å komme en tur da. Fikk igjen bilen fra toning i dag.. Ble bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Da har vi vært på Gjøvik og sett over CC-plassen, og vi fikk plass til en bane der. Ble litt trangt så det går ikke fort - men den ble vanskelig nok Da er det bare å ta turen - tror det kommet til å bli morro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 21, 2005 Forfatter Share Skrevet August 21, 2005 Da har vi vært på Gjøvik og sett over CC-plassen, og vi fikk plass til en bane der. Ble litt trangt så det går ikke fort - men den ble vanskelig nok Da er det bare å ta turen - tror det kommet til å bli morro... Da er det ikke lenge før jeg drar gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 jeg var der idag! var veldig bra m oppmøte og! synes d var bra treff jeg! fint arrangemang! morro m kjøring da, selvom jeg bare såg på.. fin måte å slå ihjel tia på en søndag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 Nå har jeg endelig fått lagt ut bilder og film fra treffet.. Vi fikk bl besøk av en slik: Var helt sinnsyk låt i den.. Mere bilder og film på http://bmwccn-hedopp.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 23, 2005 Forfatter Share Skrevet August 23, 2005 Ahh, pokker.. Du fikk jeg aldri bilde av meg da.. Var ikke der så lenge dessverre. Skulle bort på noe annet så ble litt dårlig tid. Men, var da mange som var bortom å så på bilen den lille stunden jeg var der.. Ser bilen min såvidt i bakgrunnen der ser jeg.. HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå