KjetilO Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Jeg tilbrakte mesteparten av tiden ute på banen - registrerte ikke at du hadde vært der før jeg så bakenden på bilen din i rundkjøringa. Det var guttungen min som tok bilder, tror det etter kjøringa han tok mesteparten av bildene... De skulle ha vært med å kjørt, det var gør artig. Men vi får ta det igjen senere en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 24, 2005 Forfatter Share Skrevet August 24, 2005 kom ikke før halv fire, så da hadde dere allerede begynt å gå rundt på banen.. Så du fikk med deg at jeg dro ja? Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 tydlig hvis noe jeg itte har fått med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 ser såvidt bilen min i bakgrunnen å... hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 tydlig hvis noe jeg itte har fått med meg. Du var der du å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå