Nandor Skrevet August 14, 2005 Skrevet August 14, 2005 Har en 91 e36 316i m40 der kjølevifta går konstant. Hva kan være feil? Vannpumpe er ok + termostat er skiftet. Har nok kjølevæske. Var på verksted, der de mente at jeg trengte en ny kontakt/føler. Har ikke aut klima/AC...
Runar-CSi Skrevet August 14, 2005 Skrevet August 14, 2005 Hvis det er den som står framme på motoren er det nok viskosekoblinga di som er gåen...
Øyvind L. Skrevet August 14, 2005 Skrevet August 14, 2005 Den sviver litt rundt alltid. Ta en avis og rull den sammen. Pør og stoppe vifta med avisen, hvis ikke du klarer det så er viskosekoblingene deffekt.
oddis Skrevet August 14, 2005 Skrevet August 14, 2005 Den mekaniske vifta reguleres jo etter turtallet..! Den vifta skal gå hele tida! Eller har du elektrisk vifte?
Nandor Skrevet August 15, 2005 Forfatter Skrevet August 15, 2005 Ok, jeg som ikke er helt oppdatert! Går fint å stoppe hvifta med en avis. Jeg som er vant med elektronisk vifte. Takk for svar!
Kjell Rune Skrevet August 15, 2005 Skrevet August 15, 2005 er vel ett fåtall bmwer som er levert med elektrisk vifte. så d er vel viskose her som på de fleste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå