bmwdude_1 Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Noen som har erfaringer fra kjøp hos Koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Yes! Tok litt over en måned for min del! Gikk fint og greit! Har ennå ikke fått noe fortollingsgebyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 14, 2005 Forfatter Share Skrevet August 14, 2005 Hva med frakt?? Dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 eg har god erfaring me koed.dk. syns de er billig på produkt og frakt. Lager litt dårlige kvitteringer som gjør at tollvesenet fortoller varen i euro og ikkje i danske kroner som de skulle gjort.. Så du gjør lurt å forhåndsbetale momsen på internett så slipper du masse ekstra rot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 eg har god erfaring me koed.dk. syns de er billig på produkt og frakt. Lager litt dårlige kvitteringer som gjør at tollvesenet fortoller varen i euro og ikkje i danske kroner som de skulle gjort.. Så du gjør lurt å forhåndsbetale momsen på internett så slipper du masse ekstra rot.. Hvordan forhåndsbetaler man momsen? Har forresten fått brev fra Posten at de har mottatt pakken, og jeg skrev under på at de kan fortolle den (måtte oppgi personnr og slik). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 eg har god erfaring me koed.dk. syns de er billig på produkt og frakt. Lager litt dårlige kvitteringer som gjør at tollvesenet fortoller varen i euro og ikkje i danske kroner som de skulle gjort.. Så du gjør lurt å forhåndsbetale momsen på internett så slipper du masse ekstra rot.. Hvordan forhåndsbetaler man momsen? Har forresten fått brev fra Posten at de har mottatt pakken, og jeg skrev under på at de kan fortolle den (måtte oppgi personnr og slik). Du må lage deg en "bruker" på www.toll.no . Skal du fortolle varene selv der, kan varens verdi være kun mellom 200 og 1000 NOK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Hvis den da er over dette? Jeg holder på å kjøpe motor fra Koed.dk, og da må jo den momses. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 18, 2005 Forfatter Share Skrevet August 18, 2005 Fant lykter jeg ville ha! Men er litt usikker med toll,moms,frakt, etc... kan jo bli kanske dyrt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Neida. Du trykker på handlekurven, så ser du hvor mye totalprisen er (inkl. frakt). Den ganger du bare med 1,25, så har du den prisen du betaler for å få det på døra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 18, 2005 Forfatter Share Skrevet August 18, 2005 4500,- ble det når jeg gjorde det slik som du sa... Like dyrt/billigt her i norge da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Ikke glem å regne om til norske kr før du ganger med 1.25. I tillegg kommer fortollingsgebyr på 155 for varer over 1000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 4500,- ble det når jeg gjorde det slik som du sa...Like dyrt/billigt her i norge da? hvilke lykter da? 4500 var dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 litt offtopic, men blir det dyrt å få en mtech1 front inn ti l norge da?? koster ca 1500,- DKK hvordan blir det med moms +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 1500 + 500 i frakt (ca) * 1,07 (for å få det om til NKR) * 1,25 (mva) + 155 kr (fortollingsgebyr). Altså rundt 2800 kr hvis det er 500 DKR i frakt... Det ser du hvis du trykker på handlekurven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Men hvordan fungerer dette egentlig, er det bare å logge inn og bestille deler som de har på lager så tar det kortere tid? jeg har det litt travelt serru og skulle hatt en radiator og noen småtinger de har... og det haster litt så jeg kan ikke vente en mnd liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå