Gå til innhold

Koed.dk

bmwdude_1
 Share

Anbefalte innlegg

eg har god erfaring me koed.dk. syns de er billig på produkt og frakt. Lager litt dårlige kvitteringer som gjør at tollvesenet fortoller varen i euro og ikkje i danske kroner som de skulle gjort.. Så du gjør lurt å forhåndsbetale momsen på internett så slipper du masse ekstra rot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har god erfaring me koed.dk. syns de er billig på produkt og frakt. Lager litt dårlige kvitteringer som gjør at tollvesenet fortoller varen i euro og ikkje i danske kroner som de skulle gjort.. Så du gjør lurt å forhåndsbetale momsen på internett så slipper du masse ekstra rot..

Hvordan forhåndsbetaler man momsen?

Har forresten fått brev fra Posten at de har mottatt pakken, og jeg skrev under på at de kan fortolle den (måtte oppgi personnr og slik).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan forhåndsbetaler man momsen?

Har forresten fått brev fra Posten at de har mottatt pakken, og jeg skrev under på at de kan fortolle den (måtte oppgi personnr og slik).

Du må lage deg en "bruker" på www.toll.no . Skal du fortolle varene selv der, kan varens verdi være kun mellom 200 og 1000 NOK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan fungerer dette egentlig, er det bare å logge inn og bestille deler som de har på lager så tar det kortere tid? jeg har det litt travelt serru og skulle hatt en radiator og noen småtinger de har...:P og det haster litt så jeg kan ikke vente en mnd liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...