Kjell Rune Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... te=default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Den fanger hvertfall mange blikk når den kjører tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Den var voldsom!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 ...ikkje bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Sikkert både strøken, rå og påkosta den, men ikke akkurat min smak, med samme arealet på frontfangeren, som det er på ei middels stor leilighet! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 den hadde jo blitt skraaamrå med litt diskre styling.. er jo en skjult råhet den der.. småungene kan jo bruke fronten som akebakke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Det var en av de styggeste bilene jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 14, 2005 Forfatter Share Skrevet August 14, 2005 dette er jo noe av d peneste orginale bmw har... fatter ikke hvordan de kan ødelegge noe slik.... og for en pris da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Denne bilen er etter min mening helt rå, og for de som oppdaterer seg selv litt så er alll stylingen slik den i de dagene disse bilene kom ut på markedet. Alt er helt tidsriktig bortsett fra felgene. Likevel kler de bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 skulle hatt pryl. selvkost 500,000? Kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Denne bilen er etter min mening helt rå, og for de som oppdaterer seg selv litt så er alll stylingen slik den i de dagene disse bilene kom ut på markedet. Alt er helt tidsriktig bortsett fra felgene. Likevel kler de bilen. ..etter det eg kan hugse så er den fronten der forstørra "litt".. Var ikkje slik orginal, då var den berre rå! Eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Likte den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Ser heller ikke noe galt i den der. Bilen er tøff den, selv om den kanskje ikke har så "orginal" front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 skulle hatt pryl. selvkost 500,000? Kr? Synes du det hørtes usannsynlig mye ut`? Les fra denne diskusjonen på bmwccn, og tenk deg om igjen: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/index.htm Gjelder samme bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Vet ikke helt hva jeg synes om den egentlig jeg! Syntes egentlig den er stilig jeg Men samtidig, det blir kanskje litt vel mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå