Gå til innhold

Jeg sier bare en ting... Hvorfor

Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

(Selv kost CA 500000.-)

Jeg tror den mannen er riv ruskende gal!

Hvem i alle dager er det som koster på en 70modell 500tusen da?!

For det første: Å være riv ruskende gal i bilsammenheng er et must om noe skal bli bra :D

Det er jo tross alt en klassiker vi snakker om her og det er helt greit å koste på den astronomiske summer. Min E30 har ikke akkurat blitt så billig den heller etterhvert...

Det finnes også mennesker som bruker FLERE MILLIONER på å restaurere biler fra 20-, 30-, 40-, 50-, 60- og 70-tallet. En halv million er for småpenger å regne når man skal bygge opp en gammel, sjelden og spesiell bil. En motorovehaling alene kommer jo veldig lett opp i 50-80.000 kroner.

De som ikke har bygd biler selv har ikke begrep om dette - men det er vel forståelig det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Selv kost CA 500000.-)

Jeg tror den mannen er riv ruskende gal!

Hvem i alle dager er det som koster på en 70modell 500tusen da?!

For det første: Å være riv ruskende gal i bilsammenheng er et must om noe skal bli bra :D

Det finnes også mennesker som bruker FLERE MILLIONER på å restaurere biler fra 20-, 30-, 40-, 50-, 60- og 70-tallet. En halv million er for småpenger å regne når man skal bygge opp en gammel, sjelden og spesiell bil. En motorovehaling alene kommer jo veldig lett opp i 50-80.000 kroner.

Kunne ikke klart å si det bedre selv!

Folk som gjør slik er vassekte entusiaster i mine øyne.

Vet selv at det kommer til å bli et og annet E30 karosseri som kommer til å få kjenne mitt vrede fremover, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...