Snake Oil Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 det det står...hvitt på svart.....men dette sklir helt ut her og er ikke noe poeng i å diskutere mer,selv om det skal prøves om anledningen byr seg går vel an å grave frem noen gamle 201m/402m tall her vel? det er jo as close as it gets... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Hvorfor må folk disse cosworth bare på grunn av en sær mening om merket Ford? Den som sier at org bunndel ikke holder over 300hk i en cosworth, har IKKE peiling.. (Noe jeg abolutt tror han kjell rune snakker om egentlig har) Til og med 2wd blokka holder for 400hk.. Å det er en serieprodusert blokk til en 2.0 115hk bil... (sierra IS) 4wd blokka holder til over 500hk.. Er ikke noen som kan si at M motorene til bmw ikke er i ypperste toppsjikt av kvalitet, men å disse cosworth fordi det står ford i grillen, blir patetisk.. Å ikke like de er helt ok, men litt respekt bør disse gamle bilene få allikevel.. Tenk så mye juling disse bilene har fått oppigjennom tidene! Kjell rune: Har egentlig den M3`n hatt 550hk noen gang? aldri sett den gått bra jeg hehe.. Når ble dette bremset, og hvor? Finnes det film av den der den går skikkelig bra? En 550hk motor, er ikke grom om den tusler rundt på halve trykket året rundt for å holde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Hvorfor må folk disse cosworth bare på grunn av en sær mening om merket Ford?Den som sier at org bunndel ikke holder over 300hk i en cosworth, har IKKE peiling.. (Noe jeg abolutt tror han kjell rune snakker om egentlig har) Til og med 2wd blokka holder for 400hk.. Å det er en serieprodusert blokk til en 2.0 115hk bil... (sierra IS) 4wd blokka holder til over 500hk.. Er ikke noen som kan si at M motorene til bmw ikke er i ypperste toppsjikt av kvalitet, men å disse cosworth fordi det står ford i grillen, blir patetisk.. Å ikke like de er helt ok, men litt respekt bør disse gamle bilene få allikevel.. Tenk så mye juling disse bilene har fått oppigjennom tidene! Kjell rune: Har egentlig den M3`n hatt 550hk noen gang? aldri sett den gått bra jeg hehe.. Når ble dette bremset, og hvor? Finnes det film av den der den går skikkelig bra? En 550hk motor, er ikke grom om den tusler rundt på halve trykket året rundt for å holde he he. nei d er sant. er ganske feigt og tusle rundt på 0,6-0,9 ja. helt enig der. den har vel vært benket ja. men d er jo motorhester så d er jo ikke hjulhester d er snakk om. tror ikke d finnes noen film, var en del i kontakt med bs og han sa att ved passering av 600 burde d byttes råder for de kom til og bli slitt og ryke over tid faktisk. men men. jeg synest cossiene er greie men ikke noe jeg ville hadt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå