Gunnar Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Du dobler jo ikke på din, men du har muligens "bare" 0.8barOrg 328 193hk/280nm dobbelte blir 386hk/560nm din 328 300hk/375nm er et stykke igjen til dobling, og om du har 0.8 bar, vil du da få 86hk xtra med 0.2 bar xtra? tror ikke det. mAZE lader 0.5 bar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 WilliamsF1: Du får nesten sjekke med ESS. Men jeg lader ihvertfall bare 0,5 , har i underkant av 300 og ved 1,0bar kommer jeg til å ha doblet effekten. Regner med det er mange som kan bekrefte dette. Når jeg har satt inn IC'n kan jeg få 0,8bar og enda litt mer hester. Hvor mye kan jeg vel ikke si helt sikkert. Men i teorien skal jeg få en god del til. Men tipper på rundt 20-30HK jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WilliamsF1 Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Jeg hadde for meg at du ladet på 0.8 eller 1 bar av en eller annen grunn, men siden du bare lader med 0.5 ville du nok doblet med 1 bar ja. Har du prøvd en M3 3.0, hvordan er i såfall din i forhold til den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Jeg hadde for meg at du ladet på 0.8 eller 1 bar av en eller annen grunn, men siden du bare lader med 0.5 ville du nok doblet med 1 bar ja.Har du prøvd en M3 3.0, hvordan er i såfall din i forhold til den? Nei, det har jeg ikke prøvd.. Men regner med at jeg skal ta den ganske greit.. Ettersom jeg både har mer hester, veier mindre og at jeg har 6trinns kasse i forhold til 3,0literns 5trinns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå