3XXTouring Skrevet August 15, 2005 Skrevet August 15, 2005 Hei. Jeg lurer på om jeg skal skaffe meg en E30 Touring. Lurte da på om noen her kan gi meg noen tips om hva jeg burde se etter på disse bilene, svakheter og liknende. Matias
ØyvindB Skrevet August 15, 2005 Skrevet August 15, 2005 Jeg mener dette er hovedsvakheten på disse bilene: sammenliknet med f.eks denne: så er det tydelig hvor elendig løsning det var å sette hele lykta i karosseriet og ikke luka!
Gunnar Skrevet August 15, 2005 Skrevet August 15, 2005 så er det tydelig hvor elendig løsning det var å sette hele lykta i karosseriet og ikke luka! Finnes det noen fornuftig forklaring på hvorfor det ble gjort på den måten der? Det er jo rett og slett bare en enorm designtabbe som for alt i verden burde vært unngått! Kan ikke fatte at det ikke skulle vært mulig å finne en alternativ løsning uten at det hadde kostet en formue. Og ja, har hørt at det er slik fordi det ikke var ment å komme en touring, men det er ingen forklaring..
ØyvindB Skrevet August 15, 2005 Skrevet August 15, 2005 hvis det er nøkkelhullet som er der nede like over støtfangeren, så virker ikke det heller helt genialt.
marius paulsen Skrevet August 15, 2005 Skrevet August 15, 2005 helt tett i pappen han som har konstruert den! er jo nesten umulig å få inn noe dær!
mAZE Skrevet August 15, 2005 Skrevet August 15, 2005 Ja det der var faktisk ingen god løsning.. Poenget med touring er liksom litt borte der.
bmwdude_1 Skrevet August 15, 2005 Skrevet August 15, 2005 Ødela mye på tanke av å få inn noe i bagasjerommet. Grusomt stygt å!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå