Espen M33 Skrevet August 16, 2005 Forfatter Share Skrevet August 16, 2005 Legg merke til navn og selgers telefonnummer i autodb annonsen.... Jeg synest(bortsett fra felgene) at den bilen var penere da jeg hadde den jeg. Den hadde da et strøkent stoffinteriør og stoffmatter "type country" Kan ikke fatte hvordan noen kunne bytte ut det mot det slitne skinninteriøret der altså. Og så hadde den IKKE lister over lyktene !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Skal sei du kan rekne Henrik. Hadde eg berre vert så flink med tal. Her er forøvrigt ei annar salgsannonse. Står ikkje noko om modifiseringa i motoren her heller. Men nye flotte bilder er det. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... te=default OK! Den fronten var ikke så pen likevel... Så ikke at det var et slikt UTROLIG utbygg på sidene på de andre bildene. Ikke spesielt pent Regne ja... Stian, dette kommer med åra og nitide studier. Men, klart, jeg regner ikke med at hvem som helst skal klare dette. Det er jo ikke akkurat enkle saker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Espen: Da eg såg bilen på gatebil så var det skinn i den. Leppa var og der. Men du ser i Autodb annonsa at det er samme tlfnr som i den på Finn annonsa.? Henrik: Den er litt for brei framme ja. Spessielt når du fikk den vinkelen. Det var godt du fulgte med på skulebenken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 16, 2005 Forfatter Share Skrevet August 16, 2005 Espen: Da eg såg bilen på gatebil så var det skinn i den. Leppa var og der. Men du ser i Autodb annonsa at det er samme tlfnr som i den på Finn annonsa.?Henrik: Den er litt for brei framme ja. Spessielt når du fikk den vinkelen. Det var godt du fulgte med på skulebenken. Ja, den fikk skinn året etter at den forsvant herifra distriktet. Så nummeret nå, men under navn og tlf-nummer står det jo: Autosalg, 00000000 Er det Tronrud bil eller en privatperson som er selger? Ser at Tronrud bil har hatt noen pent prisede M3èr i det siste. Om de får disse prisene så er det jo bare flott for oss som eier E30 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 På finn annonsa er det 2 telefonummer. Eit tilhøyrandes i Moss, og eit i Råde. Kan vere ein privat person som har ein kompis på Tronrud og.. Prisane er jo berre fantastiske for oss da. Sjøl om ikkje eg hadde pengar til tak når eg kjøpte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Den der var vel en smuuule overpriset ? 130 000- 115 000 er vel litt mer reelt kansje. Vel i min 320(325 motor) er det chipp + kam. Og det er en grei forskjell fra en vanelig orginal 325. Ikke så mye at man virkelig pesser på den, men dåg en forskjell. Kansje som fra 318is og til 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Er det Tronrud bil eller en privatperson som er selger? Ser at Tronrud bil har hatt noen pent prisede M3èr i det siste. Om de får disse prisene så er det jo bare flott for oss som eier E30 M3 tror det er en ansatt på tronrud som kjøper og selger. han kjøpte for litt siden en M3 av en bekjent av meg, og uka etter stod den til salgs. skulle ha ca 35 tusen mer for den da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 17, 2005 Forfatter Share Skrevet August 17, 2005 Er det Tronrud bil eller en privatperson som er selger? Ser at Tronrud bil har hatt noen pent prisede M3èr i det siste. Om de får disse prisene så er det jo bare flott for oss som eier E30 M3 tror det er en ansatt på tronrud som kjøper og selger. han kjøpte for litt siden en M3 av en bekjent av meg, og uka etter stod den til salgs. skulle ha ca 35 tusen mer for den da.. Hmmm, da er det egentlig litt på kanten å annonsere de under Tronrud`s logo. Han er sikkert godt inne i systemet siden han legger de ut sånn på finn, men jeg synest det kan gi litt feil signaler. Spesielt siden han ikke skriver noe om at det er salg fra privat. Divine: En S14 er mer "trimmet" orginalt enn din M20, derfor må det mer til for å hente hk. Og det koster penger. 45Hk er dessuten en god del, og jeg vil anslå at man må ut med minst 30.000,- i trim for at det skal nærme seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 ESPEN: jeg TROR at han er ansatt. har vært å sett på ett par av de bilene som har vært annonsert der, og det har alltid stått ett mobilnr på salgslappen, så da virker det jo som det er en privat person som skal selge den. sikkert litt lettere å få mere for en bil, hvis den står til salgs under tronruds navn. litt "juks" spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 17, 2005 Forfatter Share Skrevet August 17, 2005 ESPEN: jeg TROR at han er ansatt. har vært å sett på ett par av de bilene som har vært annonsert der, og det har alltid stått ett mobilnr på salgslappen, så da virker det jo som det er en privat person som skal selge den.sikkert litt lettere å få mere for en bil, hvis den står til salgs under tronruds navn. litt "juks" spør du meg. Mye tyder på at han er ansatt siden han annonserer under tronrud`s logo på finn, men som privat på autodb. Og jeg er enig med deg. Det er litt "juks" Men men, det er uansett kjøper som bestemmer om han vil betale prisen eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Nå hender det at bilforhandlere selger biler for kundene sine også, spesielt om kunden har inngått en avtale om å kjøpe bil hos forhandleren. Så jeg ser ikke noe galt i at samme bil dukker opp både privat og hos firma. Å kjøpe hos Tronrud vil vel være et "sikrere" kjøpe da kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Nå hender det at bilforhandlere selger biler for kundene sine også, spesielt om kunden har inngått en avtale om å kjøpe bil hos forhandleren. Så jeg ser ikke noe galt i at samme bil dukker opp både privat og hos firma. Å kjøpe hos Tronrud vil vel være et "sikrere" kjøpe da kanskje. enig i det, men nå er det slik at det dukker opp nye E30 M3`r der for salg "hele" tiden, og jeg tror ikke de har så mange kunder som tilfeldigvis har E30 M3 i innbytte. derfor er det sannsynligvis en annsatt/bekjent som selger dem under tronruds navn for å tjene på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 17, 2005 Forfatter Share Skrevet August 17, 2005 Nå hender det at bilforhandlere selger biler for kundene sine også, spesielt om kunden har inngått en avtale om å kjøpe bil hos forhandleren. Så jeg ser ikke noe galt i at samme bil dukker opp både privat og hos firma. Å kjøpe hos Tronrud vil vel være et "sikrere" kjøpe da kanskje. enig i det, men nå er det slik at det dukker opp nye E30 M3`r der for salg "hele" tiden, og jeg tror ikke de har så mange kunder som tilfeldigvis har E30 M3 i innbytte. derfor er det sannsynligvis en annsatt/bekjent som selger dem under tronruds navn for å tjene på det. Ja, og nå skal det også sies at den nye loven som omfatter salg av biler fra foretning faktisk er sånn at foretningen har ansvaret selv om de selger bilen for kunde, såkalt kommisjonssalg. Så i disse M3 tilfellene tviler jeg på om Tronrud`s navn eller stempel vil komme på noen som helst kontrakt, og da er det akkurat like trygt som å kjøpe av en annen privatperson. Forskjellen er at man tydeligvis må betale litt mer for å handle av denne personen. Men det gjør ikke meg noe. Alt som drar opp prisene på våre kjære gamle biler er velkommen til å gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Jeg synes også det er synd at noen bruker et firma for å fronte et privatsalg. Men det er jo bare å ringe Tronrud Bil å spørre om de har en rød M3 å selge...Og har de ikke det, så kan jo vedkommende si at han/hun ringer pga en annonse fra Tronrud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 17, 2005 Forfatter Share Skrevet August 17, 2005 Jeg synes også det er synd at noen bruker et firma for å fronte et privatsalg. Men det er jo bare å ringe Tronrud Bil å spørre om de har en rød M3 å selge...Og har de ikke det, så kan jo vedkommende si at han/hun ringer pga en annonse fra Tronrud. Problemet er bare det at skulle jeg ringe for hver ting jeg var nyskjerrig på så hadde jeg måtte sitte og ringe hele tiden. Så jeg tror jeg lar det være. Men om noen lurer på bilen, og litt forhistorie så kan jeg iallefall fortelle litt om det er ønskelig. men da på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå