Jonte Skrevet August 16, 2005 Skrevet August 16, 2005 Jeg er ute etter Vader frontstoler til bilen min, og har kommet over et komplett Vader M3 Coupe interiør, selger selger det bare komplett, og jeg trenger bare frontstolene. Derfor lurer jeg på om noen er interesserte i å kjøpe mine strøkne Sportsstoler i Sort Skinn, et komplett baksete til vader interiøret, og dørtrekkene til vader interiøret.. Og hva dere evt er interesserte i å gi for dette? Frontstolene ser slike ut: Baksete ser slik ut:
shv Skrevet August 16, 2005 Skrevet August 16, 2005 Skal du ikke bytte baksete også da? Så får du ///M stripene både framme og bak...?
Gunnar Skrevet August 16, 2005 Skrevet August 16, 2005 Antar grunnen er at han har cab, mens setene er fra en coupé, og at baksetene ikke passer overens? Dørsidene er vel ihvertfall ikke like..
shv Skrevet August 16, 2005 Skrevet August 16, 2005 Nei, baksete passer heller ikke da. Såg ikke at han hadde cab!
Jonte Skrevet August 16, 2005 Forfatter Skrevet August 16, 2005 Jeg skal ha vader frontstoler selv, men får kun kjøpt et komplett vader interiør.. Og da må jeg selge det resterende, og når jeg bytter ut frontstolene, så har jeg jo et par til overs.. Disse selger jeg sammens med baksetet og dørtrekkene fra coupe m3.. Si ifra om noen vil ha! Digge stoler!
Jonte Skrevet August 16, 2005 Forfatter Skrevet August 16, 2005 Pris ??? En høgger tar ca 10000kr for et brukt interiør, mitt er tilnærmet strøkent, bare at det dørtrekkene på venstre side er litt skadet.. Du får gi bud!
Jonte Skrevet August 18, 2005 Forfatter Skrevet August 18, 2005 Dette må jo være verdt en del? Strøkent!
hagenisse Skrevet August 18, 2005 Skrevet August 18, 2005 Siden du spurte... IMO er 15.000 for vader rimelig dyrt. Greit nok så ser det fett ut, men 15k for noe som ser bra ut blir drøyt når man kan få ting man sitter bedre i til langt mindre. Har da sett komplett vader til 9-10k i sverige, uvisst om det er helt strøkent men. Uansett, vanlige sportsinteriøret er egentlig ikke noe å hige etter, 4-5k maks. Men det er min mening da, mye mulig andre mener det er verdt mer
Patrick B Skrevet August 19, 2005 Skrevet August 19, 2005 Lurer litt på vader interiør selv! Det delskinn-interiøret i alcantara kalles det også for vader interiør? Har liksom mer lyst på alcantara en delskinn, sitter også bedre i de stolene etter min mening! Patrick B
Jonte Skrevet August 19, 2005 Forfatter Skrevet August 19, 2005 Siden du spurte... IMO er 15.000 for vader rimelig dyrt. Greit nok så ser det fett ut, men 15k for noe som ser bra ut blir drøyt når man kan få ting man sitter bedre i til langt mindre. Har da sett komplett vader til 9-10k i sverige, uvisst om det er helt strøkent men. Uansett, vanlige sportsinteriøret er egentlig ikke noe å hige etter, 4-5k maks. Men det er min mening da, mye mulig andre mener det er verdt mer Du kan sjekke ny pris på Vader Interiøret da Sportsinteriøret i Skinn er digg.. Fortsatt tilsalgs!!
Jonte Skrevet August 19, 2005 Forfatter Skrevet August 19, 2005 Lurer litt på vader interiør selv! Det delskinn-interiøret i alcantara kalles det også for vader interiør? Har liksom mer lyst på alcantara en delskinn, sitter også bedre i de stolene etter min mening!Patrick B Det heter Vader pga at nakkestøttene ser ut som hjelmen til Darth Vader.. Så det heter Vader stoler uavhengig av hvilken farge/stoff det er
Patrick B Skrevet August 19, 2005 Skrevet August 19, 2005 Ja er litt intressert i et sånt interiør, noen som har eller vet om et som er til salgs...? Patrick B
Jonte Skrevet August 19, 2005 Forfatter Skrevet August 19, 2005 Ja er litt intressert i et sånt interiør, noen som har eller vet om et som er til salgs...?Patrick B Nei, men jeg vet at mitt er tilsalgs
Anbefalte innlegg