Gå til innhold

Strøkent sort skinninteriør til E36 Coupe vurderes solgt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ute etter Vader frontstoler til bilen min, og har kommet over et komplett Vader M3 Coupe interiør, selger selger det bare komplett, og jeg trenger bare frontstolene.

Derfor lurer jeg på om noen er interesserte i å kjøpe mine strøkne Sportsstoler i Sort Skinn, et komplett baksete til vader interiøret, og dørtrekkene til vader interiøret.. Og hva dere evt er interesserte i å gi for dette?

Frontstolene ser slike ut:

DSCF0131.jpg

DSCF0130.jpg

Baksete ser slik ut:

100_0090.jpg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Antar grunnen er at han har cab, mens setene er fra en coupé, og at baksetene ikke passer overens? Dørsidene er vel ihvertfall ikke like..

Skrevet

Jeg skal ha vader frontstoler selv, men får kun kjøpt et komplett vader interiør.. Og da må jeg selge det resterende, og når jeg bytter ut frontstolene, så har jeg jo et par til overs.. Disse selger jeg sammens med baksetet og dørtrekkene fra coupe m3..

Si ifra om noen vil ha! Digge stoler!

Skrevet
Pris ???

En høgger tar ca 10000kr for et brukt interiør, mitt er tilnærmet strøkent, bare at det dørtrekkene på venstre side er litt skadet..

Du får gi bud!

Skrevet

Siden du spurte... :wink:

IMO er 15.000 for vader rimelig dyrt. Greit nok så ser det fett ut, men 15k for noe som ser bra ut blir drøyt når man kan få ting man sitter bedre i til langt mindre. Har da sett komplett vader til 9-10k i sverige, uvisst om det er helt strøkent men.

Uansett, vanlige sportsinteriøret er egentlig ikke noe å hige etter, 4-5k maks. Men det er min mening da, mye mulig andre mener det er verdt mer :)

Skrevet

Lurer litt på vader interiør selv! Det delskinn-interiøret i alcantara kalles det også for vader interiør? Har liksom mer lyst på alcantara en delskinn, sitter også bedre i de stolene etter min mening!

Patrick B

Skrevet
Siden du spurte... :wink:

IMO er 15.000 for vader rimelig dyrt. Greit nok så ser det fett ut, men 15k for noe som ser bra ut blir drøyt når man kan få ting man sitter bedre i til langt mindre. Har da sett komplett vader til 9-10k i sverige, uvisst om det er helt strøkent men.

Uansett, vanlige sportsinteriøret er egentlig ikke noe å hige etter, 4-5k maks. Men det er min mening da, mye mulig andre mener det er verdt mer :)

Du kan sjekke ny pris på Vader Interiøret da :)

Sportsinteriøret i Skinn er digg.. Fortsatt tilsalgs!! :)

Skrevet
Lurer litt på vader interiør selv! Det delskinn-interiøret i alcantara kalles det også for vader interiør? Har liksom mer lyst på alcantara en delskinn, sitter også bedre i de stolene etter min mening!

Patrick B

Det heter Vader pga at nakkestøttene ser ut som hjelmen til Darth Vader.. Så det heter Vader stoler uavhengig av hvilken farge/stoff det er

Skrevet
Ja er litt intressert i et sånt interiør, noen som har eller vet om et som er til salgs...?

Patrick B

Nei, men jeg vet at mitt er tilsalgs :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...