///M Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Har bytta servopumpe på bilen min da den gamle hadde lekkasje, kjøpte en brukt fra adamstuen bildeler. Etter at jeg monterte den, gikk servooljebeholdern tom for olje etter ca2ukers tid, så jeg fylte bare på nytt uten å stresse med at det evt var lekkasje ennå, nå som jeg har levd med det i ca litt over 1måned, ble jeg lei og sjekka hva som kunne være feil, merka at den ene muttern ikke var ikke stramma ordentlig så stramma jeg denne, og nå plustelig fungerer ikke servoen mer, ringte senere en kompis som er mekaniker og han prøvde på mye, men fikk ikke det til.Han mener at det kan være at det er tett et eller annet sted, kan være noe feil med tannstanga eller at servopumpa er ødelagt, men det jeg ikke skjønner, hvordan kan dette skje da jeg bare stramma den ene muttern for å stoppe lekkasje. Dette er en mercedes da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 hvilken mutter?den som sitter oppå snekka med en umbrako skru igjennom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 17, 2005 Forfatter Share Skrevet August 17, 2005 nei det sitter en mutter under servooljebeholdern, den går inni pumpa tror jeg, muttern sitter fast med servoolje slangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 17, 2005 Forfatter Share Skrevet August 17, 2005 ingen som vet noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå