Sperre Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Ville bare dele denne videoen med dere, vet ikke om andre har lagt ut den. Legger den ut for sikkerthetsskyld fordi denne dama er verdt å se ! http://www.gatebil.no/fileupload/medie/helene%20rask%20-%20no%20love_Custom2.wmv Ikke så fengende musikk meeeen dama er sinnsykt pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Er det kun jeg som ikke synes hun er noe spesielt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 blir bare tine wannabe!!! og hvem vil bli det???:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Huff hun var irriterende, for å ikke snakke om sangen..Der var det talent ute og gikk Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 dæven for en server den fila lå på.. 820kb\s Ja, får vel se denne videoen da:) syns ikke dama er så utrolig pen men..litt sminke og lite klær hjelper vel på (regner med det er det i videoen uten å ha sett den..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Er det kun jeg som ikke synes hun er noe spesielt? Nope.. hun er ikke det. Men likevel er videoen mye bedre med lyden av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Hmm... Sangen sugde hestekuk da... Lagd i Dance eJay eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Hmm... Sangen sugde hestekuk da... Når jeg leste de innlegga om denne videoen, så begynte jeg å lure på om det bare var en gjeng med "tristinger" inne på forumet her... Siden det var så negativt liksom. Det var jo Helene Rask, for faen! Kan jo ikke klage på det??? ..... Der tok jeg skammelig feil !! Kunne aldri vært mer enig med feks. Bjirn her!!! Nei, det hadde vært bedre med bilen min og Helene Rask sammen på en foto-session. Hadde nok passa bedre inn der hun, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 17, 2005 Forfatter Share Skrevet August 17, 2005 Hun er jo deilig så det holder Men sangen er jo så som så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Hun er jo deilig så det holder Men sangen er jo så som så Så henne på nyhetene i går. Hun er jo ikke såååå enormt pen da.. Kropp over gjennomsnittet, men totalt sett så vet jeg om de som er langt penere ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 frøken rask har en ok kropp, men ansikt og sangstemme er ikke helt min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Var ikke noe særlig den sangen nei, men dama er jo "grei" da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Rask var mitt idealspor før. Men etter ei stund så fann eg raskare spor.... Dama er OK ho. Søstra er igrunn finere. Men men. Smaken er jo 2 delt når det gjeld damer og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Syns den var bra jeg - videoen altså. Hun har hvertfall min oppmerksomhet når hun synger, for å si det slik. Hvorvidt hun synger bra eller ikke går det nok ikke an å finne ut ved hjelp av den videoen. Til det var det for mye "pynt" på stemmen. Vi får se om hun kommer med noe mer melødiøst senere. Underholdningsfaktoren var stor nok for meg så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Sangen var grei nok, og dama er sikkert pen hun, MEN jeg skulle gitt mye for det håret og noen av klærne (de har sikkert kostet endel også ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå