Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sangen var grei nok, og dama er sikkert pen hun, MEN jeg skulle gitt mye for det håret og noen av klærne ;) (de har sikkert kostet endel også ;))

Håret? Var det noe spesielt med håret? (sier en som ikke er flink med å se detaljer :oops: )

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Sangen var grei nok, og dama er sikkert pen hun, MEN jeg skulle gitt mye for det håret og noen av klærne ;) (de har sikkert kostet endel også ;))

Håret? Var det noe spesielt med håret? (sier en som ikke er flink med å se detaljer :oops: )

Ser du ikke at Aquilera har litt slitte tupper på avataren sin da? :lol:

Skrevet

Ser du ikke at Aquilera har litt slitte tupper på avataren sin da? :lol:

Hehe, Nei. Sånne ting har jeg aldri greid å se gitt 8)

Skrevet

Hhehehe.... tingen med håret hennes var at det var sinnsykt langt og pent! Ikke alle kan få så langt hår naturligt..., da må det sveises på falskt :P

Skrevet
Hhehehe.... tingen med håret hennes var at det var sinnsykt langt og pent! Ikke alle kan få så langt hår naturligt..., da må det sveises på falskt :P

En dyktig stylist kunne sikkert fått håret mitt også til å se pent og langt ut på film. Det hadde dog krevd veldig mye arbeid :?

Skrevet

Jeeeses! Elendig video OG sang!... Eneste positive er at dama ser "relativt" bra ut...

Skrevet

Hun spiller i hvertfall "ikke" på kroppen sin :lol:

eneste problemet med hun er nokk at hun vet at hun er deilig å at maaaange menn synes det og..

Skrevet

Jeg syns heller ikke at hun Helene Rask er noe spesielt. Syns hun ser helt vanlig ut, ei som ikke skiller seg ut i mengden. Men klart, noen liker sikkert henne og det er sikkert en flott sang, men som sagt, ikke min smak i allefall.

Skrevet

Sangen var jo knall dårlig. Men dama er vel grei å se på. Men det blir noe helt annet "live" liksom.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...