Espen M33 Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Sangen var grei nok, og dama er sikkert pen hun, MEN jeg skulle gitt mye for det håret og noen av klærne (de har sikkert kostet endel også ) Håret? Var det noe spesielt med håret? (sier en som ikke er flink med å se detaljer ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Sangen var grei nok, og dama er sikkert pen hun, MEN jeg skulle gitt mye for det håret og noen av klærne (de har sikkert kostet endel også ) Håret? Var det noe spesielt med håret? (sier en som ikke er flink med å se detaljer ) Ser du ikke at Aquilera har litt slitte tupper på avataren sin da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Sangen var grei nok, og dama er sikkert pen hun, MEN jeg skulle gitt mye for det håret og noen av klærne (de har sikkert kostet endel også ) Håret? Var det noe spesielt med håret? (sier en som ikke er flink med å se detaljer ) Ser du ikke at Aquilera har litt slitte tupper på avataren sin da? Hehe, Nei. Sånne ting har jeg aldri greid å se gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Hhehehe.... tingen med håret hennes var at det var sinnsykt langt og pent! Ikke alle kan få så langt hår naturligt..., da må det sveises på falskt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Hhehehe.... tingen med håret hennes var at det var sinnsykt langt og pent! Ikke alle kan få så langt hår naturligt..., da må det sveises på falskt En dyktig stylist kunne sikkert fått håret mitt også til å se pent og langt ut på film. Det hadde dog krevd veldig mye arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Den dama der kunne lurt meg lett. Hu skulle nok fått kjent blodtrompeten jah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Er det kun jeg som ikke synes hun er noe spesielt? Nope.. hun er ikke det. Men likevel er videoen mye bedre med lyden av. Word Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Jeeeses! Elendig video OG sang!... Eneste positive er at dama ser "relativt" bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Hun spiller i hvertfall "ikke" på kroppen sin eneste problemet med hun er nokk at hun vet at hun er deilig å at maaaange menn synes det og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Hvem er Helene Rask??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Hvem er Helene Rask???Kjenner henne ikke personlig, men hun har da egen hjemmeside http://www.helenerask.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Jeg syns heller ikke at hun Helene Rask er noe spesielt. Syns hun ser helt vanlig ut, ei som ikke skiller seg ut i mengden. Men klart, noen liker sikkert henne og det er sikkert en flott sang, men som sagt, ikke min smak i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Bra sang og bra dame. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Sangen var jo knall dårlig. Men dama er vel grei å se på. Men det blir noe helt annet "live" liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Hadde bare de puppa vært ekte varer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå