Kjetil 323i E36 Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Hadde bare de puppa vært ekte varer Hadde sikkert ikke vært så "fast" da. Det som er dummen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Hadde bare de puppa vært ekte varer Det skal du nok se langt etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Hadde bare de puppa vært ekte varer Hadde sikkert ikke vært så "fast" da. Det som er dummen Pupper skal ikke være knallharde.. Kan jo like godt klå på den skinnkledde girspaken da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 18, 2005 Forfatter Share Skrevet August 18, 2005 Hadde bare de puppa vært ekte varer Hadde sikkert ikke vært så "fast" da. Det som er dummen Pupper skal ikke være knallharde.. Kan jo like godt klå på den skinnkledde girspaken da. De skal jo seff være faste ! Og hvis jenter vil ha fastere og større pupper skal ikke jeg stanse de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Dama er jo drit fotogen da. Men verken utseende eller musikk fenget så mye i denne videoen. burde faktisk klare å lage en bedre video med det utgangspunktet trodde jeg da. Aguilera: sikker på at ikke hårte hennes er sveisa på da?? syns det ser litt slik ut jeg da. Dama skal ha at jeg tror hun har jobbet mye for å komme seg dit hun er i dag, og for å oppnå det hun vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Aguilera: sikker på at ikke hårte hennes er sveisa på da??syns det ser litt slik ut jeg da. :)quote] Jo det var jo det jeg sa - det har sikkert kosta endel Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Aguilera: sikker på at ikke hårte hennes er sveisa på da??syns det ser litt slik ut jeg da. :)quote] Jo det var jo det jeg sa - det har sikkert kosta endel Hehehe Ahh, dere jenter. Sveise hår og greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Aguilera: sikker på at ikke hårte hennes er sveisa på da??syns det ser litt slik ut jeg da. :)quote] Jo det var jo det jeg sa - det har sikkert kosta endel Hehehe Ahh, dere jenter. Sveise hår og greier Hehhe, koster å gjøre oss fine for dere mannfolk vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Aguilera: sikker på at ikke hårte hennes er sveisa på da??syns det ser litt slik ut jeg da. :)quote] Jo det var jo det jeg sa - det har sikkert kosta endel Hehehe Ahh, dere jenter. Sveise hår og greier Hehhe, koster å gjøre oss fine for dere mannfolk vettu he he ja det er ikke grenser for hva vi finner på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Bra sang og bra dame. Til dere som skriver at hun likner på en helt vanlig jente, lurer på hen i Norges land dere befinner dere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 NO love sangen suger hardtv det pleier jo å være positivt, men ikke i denne sammenhengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Se hva vi fikk i posten i dag: Signert singel av Helene Rask.. Hvis noen er interessert i å kjøpe er det bare å skrike ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 10,- og 20 prince....er vel ikke verdt mer .....men nå skal det da sier at Bjørg Johanne er hakket penere og da, ser henne nesten hver dag også. ganske greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Se hva vi fikk i posten i dag: Signert singel av Helene Rask.. Hvis noen er interessert i å kjøpe er det bare å skrike ut.. medlem på sia hennes eller noe ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Hehe, nei. Er nok ikke det, og har ikke planer om å bli det. Var av andre årsaker den dukket opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå