sax Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 http://www.czt.no/catalog/product_info. ... ts_id=2854 Noen som har erfaring med disse lyktene eller som vet om bedre tilbud?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Du får slike på ebay.com til kanskje 1000-1500 inlk frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Enm jeg kjenner har disse, liker egentlig ikke disse, men det er min mening. De dugger litt invendig så en må sørge for at de blir helt tette for du begynner å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Ville ikke kjøpt de lyktene hvis jeg var deg. Hadde de lyktene på min bil før, etter en uke var lyktene fulle i dogg. Anbefaler heller å kjøpe to delte lykter. Jeg fikk byttet mine til to delte , disse er av mye bedre kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet August 17, 2005 Forfatter Share Skrevet August 17, 2005 Du får slike på ebay.com til kanskje 1000-1500 inlk frakt. Type slike?: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/92-98-BM ... 2272QQrdZ1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Jeg kjøpte slike på Ebay og endte opp med ca 2300kr med frakt (som var steindyr) og mva.. Jeg er strålende fornøyd me mine lykter. De har aldri dugget litt engang. Så de beste anbefalinger fra meg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Ihvertfall ikke handle med CZT. Kjøpte nylig slike lykter, på Ebay. Betalte rundt 2500,- Dugger ikke, og er med å forandrer utseende totalt på bilen. Mine er chrome, og skal nå ta en fullstendig facelift, med tåkelys, sideblinkere og baklykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå