Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
IS.. du har jo sportsunderstellet, kjøp deg heller nye bremser og M3 3.0 motor :) blir ikke noe dyrere enn enn kompressor/turbo kit.

Det er en E36 vi snakker om?

E36 318iS ble ikke levert standard med sportsunderstell.

Jo, det er faktisk det S'en står for.

Skrevet
IS.. du har jo sportsunderstellet, kjøp deg heller nye bremser og M3 3.0 motor :) blir ikke noe dyrere enn enn kompressor/turbo kit.

Det er en E36 vi snakker om?

E36 318iS ble ikke levert standard med sportsunderstell.

Jo, det er faktisk det S'en står for.

Nei, den står der fordi den har en annen motor en 318i. Det har ingenting med understellet å gjøre når det gjelder E36. M-tech var ekstrautstyr. 318iS class II hadde det muligens som standard (4d-utgaven).

Skrevet
IS.. du har jo sportsunderstellet, kjøp deg heller nye bremser og M3 3.0 motor :) blir ikke noe dyrere enn enn kompressor/turbo kit.

Det er en E36 vi snakker om?

E36 318iS ble ikke levert standard med sportsunderstell.

Jo, det er faktisk det S'en står for.

Nei, den står der fordi den har en annen motor en 318i. Det har ingenting med understellet å gjøre når det gjelder E36. M-tech var ekstrautstyr. 318iS class II hadde det muligens som standard (4d-utgaven).

4d er 2 for mye :)

Skrevet
På IS er det ikke så mye, for alt i understellet er bra nok, tror du skal få den godkjent som M3 3.0 for 50k, hvis du kan gjøre det meste av arbeidet selv.

Så jeg som eier en 1991 e36 320i cupe , kan bare sette i en 325 motor , dra på biltilsynett og det var det?

Skrevet
Så jeg som eier en 1991 e36 320i cupe , kan bare sette i en 325 motor , dra på biltilsynett og det var det?

Tror 325i har ventilerte skiver bak. Så det spørs om du ikke må til med litt bremseoppgraderinger. Klossene og fremskivene er de samme.

Skrevet

er vel fare for at det ikke blir noe av. Men hadde jo vert morsomt da :) kan jo bygge den om å ha den som jordebil :D

Skrevet
er vel fare for at det ikke blir noe av. Men hadde jo vert morsomt da :) kan jo bygge den om å ha den som jordebil :D

bygge om til m3 og kjøre på jorde ? har det rabla for deg `??

Skrevet
er vel fare for at det ikke blir noe av. Men hadde jo vert morsomt da :) kan jo bygge den om å ha den som jordebil :D

bygge om til m3 og kjøre på jorde ? har det rabla for deg `??

Tror ikke det var ment alvorlig... :roll:

Patrick B

Skrevet
er vel fare for at det ikke blir noe av. Men hadde jo vert morsomt da :) kan jo bygge den om å ha den som jordebil :D

bygge om til m3 og kjøre på jorde ? har det rabla for deg `??

Tror ikke det var ment alvorlig... :roll:

Patrick B

håper ikke det ;)

Skrevet
Så jeg som eier en 1991 e36 320i cupe , kan bare sette i en 325 motor , dra på biltilsynett og det var det?

Tror 325i har ventilerte skiver bak. Så det spørs om du ikke må til med litt bremseoppgraderinger. Klossene og fremskivene er de samme.

Nei. 325 har ikke ventilerte bak. Kun 323 og 328 som hadde det.

318is, 320 og 325 har KLIN like bremser.

Skrevet
Så jeg som eier en 1991 e36 320i cupe , kan bare sette i en 325 motor , dra på biltilsynett og det var det?

Tror 325i har ventilerte skiver bak. Så det spørs om du ikke må til med litt bremseoppgraderinger. Klossene og fremskivene er de samme.

Nei. 325 har ikke ventilerte bak. Kun 323 og 328 som hadde det.

318is, 320 og 325 har KLIN like bremser.

vet at 318is,320 og 325 har like bremser,men hva er feks grunnen til at 323 og 328 skal ha forskjellige bremser?strider jo mot enhver fornuft....er du sikker på dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...