hagenisse Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Jeg driver og bytter til powerflex-foringer på bilen nå om dagen og dermed har jeg jo bestilt litt fra både os og gs. Først bestilte jeg bærearm og traversforinger bak fra os. Siden det stod "pris pr. stk" på sida, så bestilte jeg dobbelt opp. Men det var jo to i hver eske.... så da sitter jeg med dobbelt så mange foringer som jeg trenger (så hvis noen vil ha bærearm og traversforinger til en e36 - skrik ut!). Så fant jeg ut at jeg skulle ha bærearmsforinger foran også, og denne gangen bestilte jeg fra gs. Prisen var den samme som os, så gjettet på at det var to i hver pakke her også. Men neida, her var det kun en - dvs, de har plukket ut en. Stukket av med den smøringa har de også Skal ikke være lett å bestille deler på nettet gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Hvor mye skal du ha for de foringene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå