Dolk Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Eller trykke START--> KJØR-- Skriv IPCONFIG og trykk ok. Da får du ny Ip adresse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Men da er man vel ikke bedre en hun som leder? Man jukser seg til en førsteplass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet August 17, 2005 Forfatter Share Skrevet August 17, 2005 nei skal ikke jukse, er bare dårlig gjort det!!! vet godt hvordan man får ny ip adresse, men er jo ikke bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Kanskje jeg skal spørre jenta mi også om og teste ut det der, jeg tror ikke hu skremmer noen gutter for og si det sånn. Legger ved bilde --> http://img.photobucket.com/albums/v310/ ... dagull.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Blond dame ja.. Ble jo topp karakter da. Får det jo ikke bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Hu fikk 6 av mei, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer for life Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Ble også en sex fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 6'er fra meg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 fra meg og gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet August 17, 2005 Forfatter Share Skrevet August 17, 2005 dere er god gutta vettu. hehe nå er hun utrolig glad. endelig kommet opp på første plass igjen =) dere kan gi en stemme hver dag =) håper dere kan hjelpe til videre Mvh Kevin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 en 3`r fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Kanskje jeg skal spørre jenta mi også om og teste ut det der, jeg tror ikke hu skremmer noen gutter for og si det sånn. Legger ved bilde --> http://img.photobucket.com/albums/v310/ ... dagull.jpg Hva er det for slags bilde? Har du vært for ivrig med redigeringa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Såh, da var det 6 fra meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Ga en sekser jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Må ærlig talt si at jeg syntes "Christin" var den peneste av de der. Dolk, Vet dama di at du legger ut slike bilder? Tror dama mi hadde klikka.. Kevin, har du virkelig dame som er 5-6 år eldre enn deg? Og bor ikke du i USA nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg