Kevin=) Skrevet August 18, 2005 Forfatter Share Skrevet August 18, 2005 Må ærlig talt si at jeg syntes "Christin" var den peneste av de der. Dolk, Vet dama di at du legger ut slike bilder? Tror dama mi hadde klikka.. Kevin, har du virkelig dame som er 5-6 år eldre enn deg? Og bor ikke du i USA nå? Hei Gunnar =) Jeg er ikke i usa enda men reiser den 4 september hehe. ja dette er jenta mi camilla vettu hehe. hun er kjempe glad for stemmene dere gir henne =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 sånn da har jeg bidratt med et par stemmer håper hun vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 da har du sikra deg en 6er fra meg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_mette Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Hei alle sammen. Jeg lurte på om dere kan stemme på jenta mi som forresten er en bmw jente og kjører bmw 1 serie til å bli mnd modell på nordicface. http://www.nordicface.com/top20.php?pag ... odellnr=52 dette er linken inn til siden hennes håper dere kan hjelpe henne litt =) Tusen takk fra oss begge Camilla og Kevin HVIS JEG HADDE JUKSET HADDE JEG VEL VÆRT PÅ 1 PLASS ANNE-METTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet August 18, 2005 Forfatter Share Skrevet August 18, 2005 åja du hadde vel det men var ikke du der i går da? hvordan klatret du så mange plasse i løpet av en time i går da? hehe men gidder ikke krangle. den som er ærlig vinner lykke til til deg å Anne Mette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 haha.... latterlig diskusjon..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet August 18, 2005 Forfatter Share Skrevet August 18, 2005 dette skulle ikke være en diskusjon egentlig da men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg