Gunnar Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Leide en 116i i tyskland da jeg var der for to uker siden. Den fikk også kjørt seg, men det endte desverre sånn Huh.. hva vil det si at den endte "sånn"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Leide en 116i i tyskland da jeg var der for to uker siden. Den fikk også kjørt seg, men det endte desverre sånn Huh.. hva vil det si at den endte "sånn"? Hmmm, ble litt lite synlig hekken på den X5èn. Men her ser man det bedre Den ville ikke gå lengre. Derfor ble vi "staget" til nærmeste bmw forhandler. Forøvrig ypperlig service både av Hertz og BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 23, 2005 Forfatter Share Skrevet August 23, 2005 Ja, da ble det byttet tennplugger i helga, men til ingen nytte...hva i alle dager er det da som er galt??! Den starter helt fint hver gang, men dauer igjen med det samme... Også når bilen er varm, så går den ujevnt på tomgang.. Noe annet som bør sjekkes?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Dynamo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 23, 2005 Forfatter Share Skrevet August 23, 2005 Hmm...dyrt å skifte det eller?? Og hvordan kan jeg sjekke den selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Hva med tomgangsregulatoren?. Prøv å få renset den du, så tror jeg det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Tomgangsregulatoren er nok ett godt tips. kan jo og prøve og koble fra LMM, og se om det er noe forandring. Er det ikkje en sensor fremme ved svinghjulet som kan samme symptomer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Tomgangsregulatoren er nok ett godt tips. kan jo og prøve og koble fra LMM, og se om det er noe forandring. Er det ikkje en sensor fremme ved svinghjulet som kan samme symptomer? Ja, det kan nok være tomgangsregulatoren som er neste på lista. Den skal vel gå an å rense på et vis på 316 og vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 24, 2005 Forfatter Share Skrevet August 24, 2005 Okai, da blir det neste... batteriet står til lading nå, men tror ikke det blir noe bedre av den grunn. Så det får bli en sjekk av den regulatoren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå