Teekay1983 Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Vel hadde eg sett denne annonsen noen dager tidligere så det hadde vært tid til ein tilstandsrapport og noen meir detaljerte bilder er det store sjanser for at jeg kunne plukket opp bilen for 45-48000 tusen kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Ska man selge kjapt må man ned i pris.. 35000,- går an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Er forsåvidt enig, men eg er ein elendig pruter og gir meg alt for lett. 35000,- er egentlig et greitt bud ut i fra prisen som selger vil ha og det faktum at du kjøper bilen uten og ha sett bilen og bare har info'en i annonsen å forholde seg til. Men når det er sagt hadde nok heller ikkje jeg solgt en slik bil til 35000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 har du noen flere bilder av bilen som du kan sende på mail eller noe? hvordan ser bilen ut inni? hvordan er den skaden bak? er det bare bakfangeren som må skiftes eller? kan sikkert hoste opp 40k i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet August 18, 2005 Forfatter Share Skrevet August 18, 2005 bilen er pen inni, skaden viser vel på det ene bilde i salgsannonsen? det er bakfangeren som må skiftes ja.. men du e21-323i kan ikke du ringe,maile eller adde meg på msn i morgen? så tror jeg kanskje vi to kan bli enige:) msn: zaiten_@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 dette var da forjævlig billig da.. hadde gått litt men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 når er den førstegangsregistrert i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet August 19, 2005 Forfatter Share Skrevet August 19, 2005 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Ikke sleg bilen for 35 000 k så utrlolig hast kan det ikke vere. Er det godt synelig rust for du nok ikke mer en max 50 000 kr men 15 000 ned på det ? er litt mye synes jeg. Hadde jeg sett denne litt før, hadde jeg bedt deg om og legge den på finn.no . Den hadde blitt solgt på 2-4 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet August 19, 2005 Forfatter Share Skrevet August 19, 2005 jeg lar den ikke gå for 35k du skal ikke være redd for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 når er den førstegangsregistrert i norge? Noen med ombyggingsplaner her? M3 M3 M3 Billig M3 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 What's the rush egentlig? Pengeproblemer eller bilproblemer? Hvis det er pengeproblemer så kan jeg låne deg 40k mot at jeg får 50k tilbake innen 1 mnd når du har solgt bilen på en skikkelig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Pleier alltid være heftelser på biler som selges på denne måten! Men denne er kanskje litt for gammel til å ha heftelser? Uansett sjekk heftelser før kjøp! Hva er regnr forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet August 19, 2005 Forfatter Share Skrevet August 19, 2005 reg nr. er PX 41175 og her er en link til der man kan sjekke heftelsene: http://w2.brreg.no/motorvogn/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Sikkert lettere å selge den viss eier selv går ned og får en tilstandsrapport på den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå