Stian Skrevet August 20, 2005 Skrevet August 20, 2005 Da har du fått deg ein grombil ja. Eg ville ha hatt den ei stund vist du har økonomi til det. Post nokon bilder om du kan. Det likar me her på forumet. Antatt verdi er avhengig av tillstand.
Bmw323i Skrevet August 21, 2005 Skrevet August 21, 2005 litt ot, men er det noen her som vet hva man må gjøre for å sette en slik m5 maskin i e30?
wolfie^ Skrevet August 21, 2005 Forfatter Skrevet August 21, 2005 må få tak i ett jævla digitalt kamera så jeg får inn no bilder, men som sagt, hele bilen,motor,driverk er i topp stand! må jo være mulig å få mer enn 50 for den? får jo e30 325`er for nesten den prisen:p og det er ikke akkurat like gromt:) koster foresten en formue å bygge om bilen. hehe, litt mer enn jeg hadde regna med gitt:p men men
Ola. Skrevet August 22, 2005 Skrevet August 22, 2005 Om alt er så bra som du sier, og du har ombyggingen komplett i vognkortet, så tviler jeg ikke på at du får 120+ for bilen.. Kanskje enda mer å, men det er veldig avhengig av hvor bra den egentlig er..
Espen M33 Skrevet August 22, 2005 Skrevet August 22, 2005 takk:) går litt bedre enn 325`n som det var før:P har hatt bilen 1,5 år ca, var som sagt 325i før, kjøpte m5 motoren osv og sendte den på verksted så den ble bygd om der, er gjort skikkelig! artig bil:) Spør nå enda en gang jeg da. Hvilke bremser er det på bilen nå?
Custom Edition Skrevet August 22, 2005 Skrevet August 22, 2005 faa ut noe bilder av bilen.. er den godkjent med M5 motor saa er det interessant for min del hvis karroseriet ogsaa ser bra ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå