DotTk Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 I fast tradisjon så arrangerer NGK et høsttreff på Lånkebanen 2 mil nord for Trondheim lørdag 10. september 2005. Klokken 10.00 - 17.00 Vi prøver å gjenta suksessen fra i vår da det var et kjempetreff med over 2000 innenfor portene, og massevis av heftig kjøring. Det vil som vanlig bli banekjøring for de som måtte ønske det. I tilegg blir det diverse andre aktiviteter. Nytt av treffet er at aks-testen er utkuttet pga sikkerhetsmessige hensyn, da det er litt kort stoppstrekke på slutten av banen, men det vil sannsynligvis bli en erstatning for dette. Breisladden vil også bli i ny utførsel på dette treffet. Premiering til vinnere av konkuransene!!! VEL MØTT til en fartsfylt dag på Lånkebanen Lørdag 10. september. Tilbakemeldinger ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Dit vil jeg... håper at jeg greier det... var sinnsykt bra tidligere i år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Alt var bra bortsett fra banen... Men, skal oppover. Mye bra å se på!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Autoart stiller det er jeg sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hel2810 Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Jepp, kommer jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Høres bra ut...kommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 325 nos Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Har jeg fått tilbake lappen så stiller jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Jeg kommer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet August 22, 2005 Forfatter Share Skrevet August 22, 2005 Litt oppdatteringer: Pris for kjøring : 200,- Pris for Inngang : 100,- Pris Utstilling : 150,- Det vil IKKE bli lov å være synelig beruset inne på området, og overstadig berusede personer vil bli bortvist fra området. Grunnen til det er ett par episoder som var under forrige treff vi arrangerte. Peneste bil, Ny Breisladd, og Rundetid skal premieres. Rundetid konkuransen er ikke helt avklart enda, men mest sannsynlig får vi tid til å prøve å få arrangert det. Så det er ingen grunn til å ikke komme til en fartsfyllt lørdag på Lånke 10.september. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet August 23, 2005 Forfatter Share Skrevet August 23, 2005 http://temp2.durnk.org/ngk-treff-lankeb ... 5-divx.avi Film fra treffet på vårt vår treff i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet September 3, 2005 Forfatter Share Skrevet September 3, 2005 Uke igjen nå.. Lade opp med biltreff i malmedalen idag nå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet September 9, 2005 Forfatter Share Skrevet September 9, 2005 1 dag igjen nå. gleder meg.... Meldt fint vær å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Jepp. Det er meldt sol men ikke så alt for varmt da men det gjør ikke så mye... Noen her som skal på banen å kjøre? Bimmern min skal "hvile" seg hjemme. Jeg kommer kjørende med en 94mod. NSX Håper på oppholds vær i kveld slik at jeg får "shinet" den litt før morgendagens treff:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Vil barre minne om denne tråden: Terminliste 2005. Til en senere anledning kan den brukes til annonsering av treff. En tilsvaarende tråd vil bli lagd og satt som prioritert ifm. 2006-sesongen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Da er jeg tilbake fra Lånke. Bra treff og fint vær. BMW var sterkt representert på banen Jeg tok ikke sjansen på å prøve NSX'n på banen. Er jo ikke jeg som eier den og eieren er på ferie. Litt surt hvis det skulle skje noe.... er jo tross alt en bil til over 400k. Men artig bil å kjøre da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå