R Andersen Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 skal kjøpe meg nye sparco evo stoler og har hele tiden tenkt på å kjøpe svarte, men så har jeg begynt å tenke litt på røde også. bilen er jo rød, så det hadde kanskje vært fint med rødt, eller tror dere att det blir for mye rødt? bilen skal blir ribbet for interiør og lakkeres rød innvendig også. er det noen som har bilder av en rød bil med røde seter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Synest kanskje det høres ut som mye rødt..kan jo hende det ser mer clean ut da men..eg hadde gått for svarte tror eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Jeg og hadde gått for svart... men med røde 4pkt seler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Jeg og hadde gått for svart... men med røde 4pkt seler... Enig! svarte stoler med enten dekor eller belter i rødt tror jeg blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Jeg og hadde gått for svart... men med røde 4pkt seler... Enig! svarte stoler med enten dekor eller belter i rødt tror jeg blir bra. Jeg slenger meg på og er enig med de to foregående herrers svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 19, 2005 Forfatter Share Skrevet August 19, 2005 Jeg og hadde gått for svart... men med røde 4pkt seler... Enig! svarte stoler med enten dekor eller belter i rødt tror jeg blir bra. Jeg slenger meg på og er enig med de to foregående herrers svar. har tenkt litt på det, og har bestemt meg for svarte stoler. blir nok litt for mye rødt, og lettere for å få flekker etc. svart stol er litt mer holdbart. tror det kan bli tøft med røde 4-punkt! skal ut å bestille nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Ja det var akkurat det jeg tenkte..... Jeg trur det der blir skikkelig bra!! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Jeg og hadde gått for svart... men med røde 4pkt seler... Enig! svarte stoler med enten dekor eller belter i rødt tror jeg blir bra. Jeg slenger meg på og er enig med de to foregående herrers svar. Raven er visstnok dame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Jeg slenger meg på og er enig med de to foregående herrers svar. Raven er visstnok dame Veldig dame: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=71866#71866 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Gule seter, gult veltebur, gult ratt. Passer perfekt til Rødt og blått.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Svarte seter med røde seler høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå