Gå til innhold

OT: Stavanger

K Landre
 Share

Anbefalte innlegg

ligger det en anonnse ut på nette ?? me tanke på 320i. Hvor sånn cirka er grasholmen ??

kan sikker stikke å ta noen bilder av den viss den står ute.

Nei, ligger ikke ute annonse på den. Bilder kan nok selger fikse, men kunne tenkt meg å fått noen til å ta en titt på den før jeg evt. kjøper. Avtales i så fall med selger, slik at den det gjelder får sett skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pratet med ham på tlf, så jeg vet jo såvidt hvordan bilen er, men det er alltid interessant å høre fra noen som ikke er direkte berørt i en salgsprosess. Sier absolutt ikke at jeg ikke stoler på selger, men man vet jo hvordan det er, alzheimer og sannheter med modifikasjoner er ikke akkurat uvanlig når det gjelder kjøp og salg. :?

Vil derfor helst ha noen som har en del (teknisk) peiling til å se om ting er ok. At ikke kanaler og dempertårn ruster i stykker, og at motor og gir kjennes og høres greit ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte åog å si at lærerene på stavanger offshore tekniske fagskole er litt små spesi..

Får håpe du får Ragnhild Tveit til hovedlærer, flott dame.

Ellers ser jo skolen ut som en bunkers. Geografilæreren din suger kuk, ekkel svensk dame...

John Gard får du nok i drift og styresystemer, veldig dyktig fyr, veldig kjedelig fag.

Eli aasheim(hvis hun har kommet tilbake, tok ut sykemelding ifjord *psykiske problemer* pilleangst...whatever), hun er en rar lærer..

Hvis du får Odd Wiik Johnsen i samfunn, norsk og engelsk er du heldig. VELDIG kul fyr, kjører bmw 1 serie :wink:

Generelt har skolen en så som så kantine, med stive priser, en kul vaktmester ved navn Nenad, flott utsikt, å du får en del turer rundt på bedrifter, plattformer(hvis de er iland for overhaling/rep.) å div. kurser. Sikkerhetskurset er kjempe kult, stroppe og traverskrankurset er kjedelig, det er også VHF-kurset.

Lykke til, og velkommen til det gode, stygge, forbanna stavangerværet.

Jeg fikk faktisk Ragnild som hovedlærer ja, havnet i Brønn A som de kaller klassen.. :P Men de andre lerærne er jeg mer usikker på da :? Har ikke brydd meg så hardt om det enda.. Men finner det vel ut etterhvert :P

Men skolen ser ut som en bunkers ja, må i grunnen si meg enig der :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...