BMW_Racing Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 ligger det en anonnse ut på nette ?? me tanke på 320i. Hvor sånn cirka er grasholmen ?? kan sikker stikke å ta noen bilder av den viss den står ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 ligger det en anonnse ut på nette ?? me tanke på 320i. Hvor sånn cirka er grasholmen ?? kan sikker stikke å ta noen bilder av den viss den står ute. Nei, ligger ikke ute annonse på den. Bilder kan nok selger fikse, men kunne tenkt meg å fått noen til å ta en titt på den før jeg evt. kjøper. Avtales i så fall med selger, slik at den det gjelder får sett skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 er du fra stavanger vet du hvor grasholmen er...masse me sosser så bor der Skulle tatt en titt på den for deg jeg Gunnar, men travel på jobb, eneste fridag er imorgen etter 6... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Eg bor på sola! men har sted sanns som en gullfisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Hvis du kjører bybroa fra Stavanger-siden, så er Grasholmen det første av land du kjører over (på vei mot Hundvåg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 okei, nå vett eg kor det e !! ka du tenkte på ang. bmw'en. om noen kunne forhørt seg om stand og stilling på billen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Har pratet med ham på tlf, så jeg vet jo såvidt hvordan bilen er, men det er alltid interessant å høre fra noen som ikke er direkte berørt i en salgsprosess. Sier absolutt ikke at jeg ikke stoler på selger, men man vet jo hvordan det er, alzheimer og sannheter med modifikasjoner er ikke akkurat uvanlig når det gjelder kjøp og salg. Vil derfor helst ha noen som har en del (teknisk) peiling til å se om ting er ok. At ikke kanaler og dempertårn ruster i stykker, og at motor og gir kjennes og høres greit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet August 23, 2005 Forfatter Share Skrevet August 23, 2005 glemte åog å si at lærerene på stavanger offshore tekniske fagskole er litt små spesi..Får håpe du får Ragnhild Tveit til hovedlærer, flott dame. Ellers ser jo skolen ut som en bunkers. Geografilæreren din suger kuk, ekkel svensk dame... John Gard får du nok i drift og styresystemer, veldig dyktig fyr, veldig kjedelig fag. Eli aasheim(hvis hun har kommet tilbake, tok ut sykemelding ifjord *psykiske problemer* pilleangst...whatever), hun er en rar lærer.. Hvis du får Odd Wiik Johnsen i samfunn, norsk og engelsk er du heldig. VELDIG kul fyr, kjører bmw 1 serie Generelt har skolen en så som så kantine, med stive priser, en kul vaktmester ved navn Nenad, flott utsikt, å du får en del turer rundt på bedrifter, plattformer(hvis de er iland for overhaling/rep.) å div. kurser. Sikkerhetskurset er kjempe kult, stroppe og traverskrankurset er kjedelig, det er også VHF-kurset. Lykke til, og velkommen til det gode, stygge, forbanna stavangerværet. Jeg fikk faktisk Ragnild som hovedlærer ja, havnet i Brønn A som de kaller klassen.. Men de andre lerærne er jeg mer usikker på da Har ikke brydd meg så hardt om det enda.. Men finner det vel ut etterhvert Men skolen ser ut som en bunkers ja, må i grunnen si meg enig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 snakka med ragnhild idag. Hun fortalte at av de 3 klassene på brønn, er ikke så mange fra stavanger, alle er fra rundt om i landet.. Å bare 1 jente av 45 elever...ropte noen pølsefest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Bodde 150 meter ned i gata for den skolen i nesten 1,5 år. Ikke det vakreste man kjører forbi nei.. men fine parkeringsplasser å leke på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Fin lekeplass det ja, så lenge du ikkje kommer utfor asfalten. hehe. 2meter ned. Fra stavanger, og gjekk vk1 skipsteknisk der i gamle dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 de har jo og greid å hive opp et asylmotak rett ved skolen...de suger i å kjør varebil..holdt på å krasje med han ene mer enn en gang i svingen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Stemmer det. fant ut at trikset for å beholde bilen i ett stykke der var å nesten lirke bilen rundt svingen. Var veldigt aktiv på hornet i den svingen når de tullingene kom i høg fart og kuttet svingen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå