///M Skrevet August 20, 2005 Skrevet August 20, 2005 http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc=1124507120392?finnkode=5916252&sid=6a4fs3t2u120386&pos=2&tot=25
SeT Skrevet August 20, 2005 Skrevet August 20, 2005 Merke og modell: BMW 320 I Registreringsnummer: SC95955 Registreringsår: 1994 Sist godkjent: 08.07.2004 Frist for kontroll: 31.05.2006 Pris for kontroll: kr. 605,- kanskje derfor?
shv Skrevet August 20, 2005 Skrevet August 20, 2005 Registrert i 1994 --> slipper avgift ved godkjenning som M3!!
bimmerdude Skrevet August 20, 2005 Skrevet August 20, 2005 Den er ikke riktig ombygget til M3. Av det jeg kan se så har den feil seter, den har vanlige sporstskinn seter ikke M3 stoler. Den har heller ikke M3 sidekjørt eller M3 bakstøtfanger ser det ut som. Hvem vet hvor mange andre "feil" det er på denne bilen. Er ikke noe M3 i hvertfall. Skal man bygge en M3 SKAL alle delene hentes fra samme bilen. Slik unngår man at det mangler viktige deler!
Gunnar Skrevet August 20, 2005 Skrevet August 20, 2005 Registrert i 1994 --> slipper avgift ved godkjenning som M3!! Er dette noe du vet, eller så du det ut fra det SeT pastet? Registreringsåret som står der (i PKK-sjekken) er førstegangsregistrering uansett land. Min har produksjonsåret, selv om den ble importert i '97.
shv Skrevet August 20, 2005 Skrevet August 20, 2005 Gikk ut ifra det SeT skrev, det er selvfølgelig første gang reg. i Norge som teller her. Selv om den ikke er komplett ombygget som M3 med alle kosmetiske detaljer, så kan den godkjennes med den økte effekten hvis bremser/understell etc. også er byttett til M3. Slipper da regress ved kollisjon etc.
Divine Skrevet August 20, 2005 Skrevet August 20, 2005 Men siden denne er ombygd, hvor mye kan den da hvere verdt ? 140 000 k ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå