K Landre Skrevet April 3, 2006 Skrevet April 3, 2006 Bra du har fått start på den da Regner med den blir å se i Molle gatene til sommern.. hehe
stian329 Skrevet April 3, 2006 Skrevet April 3, 2006 Når det gjelder oppstart av en motor som har stått lenge eller som er nybygd så kan det være greit å kjøre oljepumpa med drill for å få sirkulrt olje i motoren uten at store deler er i bevegelse. Da kan man spare seg for endel unødvendig slitasje
Kjell Rune Skrevet April 3, 2006 Forfatter Skrevet April 3, 2006 ja er sant d, men den har jo ikke stått så lenge heller. men men. den kom fort utav tikkingen så det gikk vel bra.
mAZE Skrevet April 3, 2006 Skrevet April 3, 2006 Blir spennende å se videoen av bilen Kjell Rune. Og ikke minst se den live...
knopfler Skrevet April 3, 2006 Skrevet April 3, 2006 jeg har masse tikking i min som ikke går bort. ny overhalt topp å greier m20b25
propan Skrevet April 3, 2006 Skrevet April 3, 2006 Dette var jo OT men juster ventilene dine en gang til nå etter du har varmkjørt.
Pedi Skrevet April 4, 2006 Skrevet April 4, 2006 Dette var jo OT men juster ventilene dine en gang til nå etter du har varmkjørt.¨til 0,25? hehe...
Kjell Rune Skrevet April 4, 2006 Forfatter Skrevet April 4, 2006 jeg fikk annbefalt 0,20. vet det står 25 i boka men var vist ikke og anbefale d ??
Kjell Rune Skrevet April 5, 2006 Forfatter Skrevet April 5, 2006 da ert første prøveturen tatt med bilen. den funket ok, ikke det helt store men gikk greit for og være en m20b20. film kommer. manglet baklys og hele fronten så det ble ikke lange turen da men. he he.
propan Skrevet April 5, 2006 Skrevet April 5, 2006 jeg fikk annbefalt 0,20. vet det står 25 i boka men var vist ikke og anbefale d ?? Gni den litt ekstra på Pedi
Kjell Rune Skrevet April 5, 2006 Forfatter Skrevet April 5, 2006 Her er noen nye bilder etter jeg fikk rygget den ut av garasjen og testet den en tur. noe kondens kunne til att jeg fikk en del fjusking. . tenkte jeg skulle spør dere vilken vei jeg skulle sette panserlåsene men ser att denne veien skal de ikke stå vertfall dette var alt fra i dag da. håper på komentarer ang bilen min. hva synest dere? ja jeg vet jeg mangler baklys og venter på nye orginalsotete lykter.
turbo_fever Skrevet April 5, 2006 Skrevet April 5, 2006 Ikke så verst den da, men jeg synnst ikke den farga på interiøret passa helt i den bilen.. Hatt anna farge på gittre i panseret.. Må jo få sitta på en tur og kjenne koss'n den går. Står den i byen eller??
BalleKnalle Skrevet April 5, 2006 Skrevet April 5, 2006 Eneste jeg ville satt fingeren på er "loff-potta" bak og fargen på gitteret og panserlåsene. Men ellers så ser det ut som en pen bil du har der
Kjell Rune Skrevet April 5, 2006 Forfatter Skrevet April 5, 2006 he he. nei den står nok ikke i byen. står for det meste innelåst i garasjen hjemme. . ja gittere var mest bare ett prøveprosjekt. skal vel ha nytt carbon panser når jeg finner noen som selger d.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå