Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Når det gjelder oppstart av en motor som har stått lenge eller som er nybygd så kan det være greit å kjøre oljepumpa med drill for å få sirkulrt olje i motoren uten at store deler er i bevegelse. Da kan man spare seg for endel unødvendig slitasje :wink:

Skrevet

da ert første prøveturen tatt med bilen. den funket ok, ikke det helt store men gikk greit for og være en m20b20. film kommer. :) manglet baklys og hele fronten så det ble ikke lange turen da men. he he.

Skrevet
jeg fikk annbefalt 0,20. vet det står 25 i boka men var vist ikke og anbefale d ??

Gni den litt ekstra på Pedi :wink:

Skrevet

Her er noen nye bilder etter jeg fikk rygget den ut av garasjen og testet den en tur. noe kondens kunne til att jeg fikk en del fjusking. :).

05042006_005.jpg

05042006_001.jpg

05042006_003.jpg

05042006_004.jpg

05042006_007.jpg

05042006_011.jpg

tenkte jeg skulle spør dere vilken vei jeg skulle sette panserlåsene men ser att denne veien skal de ikke stå vertfall :)

05042006_G.jpg

dette var alt fra i dag da. håper på komentarer ang bilen min. hva synest dere? ja jeg vet jeg mangler baklys og venter på nye orginalsotete lykter. :)

Skrevet

Ikke så verst den da, men jeg synnst ikke den farga på interiøret passa helt i den bilen.. Hatt anna farge på gittre i panseret..

Må jo få sitta på en tur og kjenne koss'n den går. Står den i byen eller??

Skrevet

he he. nei den står nok ikke i byen. står for det meste innelåst i garasjen hjemme. :).

ja gittere var mest bare ett prøveprosjekt. skal vel ha nytt carbon panser når jeg finner noen som selger d.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...