Kjell Rune Skrevet April 5, 2006 Forfatter Skrevet April 5, 2006 Eneste jeg ville satt fingeren på er "loff-potta" bak og fargen på gitteret og panserlåsene. Men ellers så ser det ut som en pen bil du har der ja er liksom ikke stor loffen da, men jeg vet ikke hva annet jeg skal ha vist d ikke skal være loff. finner ikke 2 stusser som gir meg helt det jeg vil ha. men blir vel muligens flyttet inn bak fører døren rett forand skjermen under lista der en plass en gang.
Kjell Rune Skrevet April 5, 2006 Forfatter Skrevet April 5, 2006 har dere bedre troen på blåe detaljer, les panserlåser og caliptere og litt smådetaljer utvendig?? har røde detaljer innvendig. hva synest dere om d??
David Skrevet April 5, 2006 Skrevet April 5, 2006 har dere bedre troen på blåe detaljer, les panserlåser og caliptere og litt smådetaljer utvendig?? har røde detaljer innvendig. hva synest dere om d?? trur kansje det blir for monge farga, ekje heilt sikkert på om blå detalja passa til raudt interiør.. synst ikkje det var fint med raudfarge på gitter og panserlås.!. kansje det hadde passa bedre om du hadde kombinert svarte og blanke detaljer.. menmen, d er min meining!
Kjell Rune Skrevet April 6, 2006 Forfatter Skrevet April 6, 2006 ja det er for mange farger jeg er redd for. men har liksom ikke noe positivt med blanke detaljer heller. spørs om det bare blir sort alt, liksom litt kult med alt sort og da.
David Skrevet April 6, 2006 Skrevet April 6, 2006 ja, d trur eg faktisk kan bli ganske fint.. får et litt clean look!
Kjell Rune Skrevet April 11, 2006 Forfatter Skrevet April 11, 2006 ja ja i dag har vi byttet clutch siden den holdt ca 2 ganger 0-100 så nå får vi prøve den siden, med filmkamra. håper på bedre lykke denne gangen.
Kjell Rune Skrevet April 14, 2006 Forfatter Skrevet April 14, 2006 da er d bare og få filmen inn på pc´n og finne en plass og legge den ut, fikk hentet 18" felgene i går så jeg skal c om jeg får montert dem og de nye orginal sotete baklysene. har en stk syk samboer og gutt så det er ikke så masse man får gjort i disse tider. men det er lov og håpe på litt ledig tid.
Kjell Rune Skrevet April 14, 2006 Forfatter Skrevet April 14, 2006 noen nye bilder igjend da. nye baklyter montert, slik vil det c ut for dere som kjører bak meg en gang 18" felgene kommer vel på iløpet av helgen, og det vil bli sende noe slik ut.. bilde av en i garasjen og.
Aama_Racing Skrevet April 14, 2006 Skrevet April 14, 2006 lenge til filmen kommer da? Utrolig rå den bilen din blir:D
Bimmerlars Skrevet April 14, 2006 Skrevet April 14, 2006 Hva heter de baklyktene dine, og hvor kjøpte du de? *må ha* Tøff bil du har!
Kjell Rune Skrevet April 14, 2006 Forfatter Skrevet April 14, 2006 filmen kommer en dagjeg har tid til og legge den inn på pc´n. baklyktene er kjøpt hos os bildeler de. orginalsotete.
SeT Skrevet April 14, 2006 Skrevet April 14, 2006 Lyst å ta bilde av gamlefelgene og sende til meg? Edit: altså større bildeR?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå