Kjell Rune Skrevet April 19, 2006 Forfatter Skrevet April 19, 2006 takker. hmmm ikke bakrutesenkern nei, synest liksom den passer pent der jeg men. er jo ikke godt og si hva som skjer når det endelige resultatet vises. sorte nyrer blir det nok, men er litt redd den skal forsvinne helt i sort også. alt på bilen er jo sort nå da uten interiørert.
TOREBMW Skrevet April 19, 2006 Skrevet April 19, 2006 syns takrutesenker gjør seg veldig bra på e30 jeg. har en slik selv
Lien Skrevet April 19, 2006 Skrevet April 19, 2006 Meget fin! Er bra du valgte å lakkere om det røde Bilen vil automatisk bli mye penere
Kjell Rune Skrevet April 21, 2006 Forfatter Skrevet April 21, 2006 legger ut ett bilde av bakruten min. er veldig fornøyd med åpne funksjonen på de ass.
Kjell Rune Skrevet April 22, 2006 Forfatter Skrevet April 22, 2006 har ikke bestemt meg helt. jeg har aldri limt den på i usikkerhet også har jeg nye orginale sorte rutelister som jeg skal bytte til når jeg får verktøyet mitt for og bytte de. liker ikke når de flasser av liksom.
Steffan C Skrevet April 22, 2006 Skrevet April 22, 2006 legger ut ett bilde av bakruten min. er veldig fornøyd med åpne funksjonen på de ass. Kult, er vel ikke orginalt levert fra BMW det eller . Husker at -02'n til fattern hadde sånn åpning på siderutene bak. Og, mye penere uten bakrutespoileren på din E30 .
Kjell Rune Skrevet April 22, 2006 Forfatter Skrevet April 22, 2006 er orginalt fra bmw ja. men er vanskelig og skaffe og ikke minst dyrt... jeg fikk tak i mine brukt på en tyskbil.
Kjell Rune Skrevet April 30, 2006 Forfatter Skrevet April 30, 2006 da har jeg fått hentet skiltene min, og fått på ny sperre diff så nå er den klar for litt bruk i trafikken. motoren min er foresten til salgs ved seriøse bud.
turbo_fever Skrevet April 30, 2006 Skrevet April 30, 2006 Har du fått det godkjennt og?? Eller bare hentett du skiltene?? Blei jo bra dette da
ehrnst Skrevet April 30, 2006 Skrevet April 30, 2006 er orginalt fra bmw ja. men er vanskelig og skaffe og ikke minst dyrt... jeg fikk tak i mine brukt på en tyskbil. Har sånne jeg og, er det så skjeldent altså? når du sier det har jeg bare sett deg og meg med de rutene, også de gode gamle 02'ene. Fått godkjent bilen, eller bare henta skiltene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå