Kjell Rune Skrevet April 30, 2006 Forfatter Skrevet April 30, 2006 den har nok ikke blitt godkjent nei. søknaden er sent men det er vel noe vente tid vil jeg tro. ja skal vist være noe skjelden ja. har ikke sett noen enda ja. vet att det ble solkt ett sett til nor samtidig som jeg kjøpte mine.
turbo_fever Skrevet April 30, 2006 Skrevet April 30, 2006 Sendte du inn bare inn hva du hadde tenkt og gjøre/ har gjort eller? Kanskje jeg børr gjøre det samme. Hva som skal gjøres, er gjort. Og høre om de er noe mer dem mener jeg bør ha med.. Håper det går bra da. Sendte til kr,sund sikkert??
Kjell Rune Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Skrevet Mai 1, 2006 sente inn hva jeg ville gjore med bilen min ja.
ReiRud Skrevet Mai 7, 2006 Skrevet Mai 7, 2006 hvorfor så liten motor?? sto jo en 3,7 turbo i den bilen før...når den gikk her..hehe...mobbe litt blir vel nok med krefter denne gangen også tenker jeg..gikk ihvertfall som et olja lyn ifjor!!
dj_maz Skrevet Mai 8, 2006 Skrevet Mai 8, 2006 ganske feite felger du har prikk lik mine hehe team dynamics monza 100+ 18"x8"
Kjell Rune Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Skrevet Mai 8, 2006 hvorfor så liten motor?? sto jo en 3,7 turbo i den bilen før...når den gikk her..hehe...mobbe litt blir vel nok med krefter denne gangen også tenker jeg..gikk ihvertfall som et olja lyn ifjor!! står mindre motor i den nå grunnet plass for det første og for det andre så liker jeg heller m20 enn m30 og bilen blir lettere noe som gir bedre vektfordeling. bilen gikk godt før ja. var 3,4 i den når jeg kjøpte den. morsom bil. men håper på mere hk i 2,7 motoren.
Kjell Rune Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Skrevet Mai 15, 2006 da er denne bilen solkt. vil starte en ny prosjekt tråd ang min nye e30 en av dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå